; ; Skip to main content Skip to search

Onze blogs

ZO ZET JE INTERACTIEVE SCHERMEN IN VOOR IN DE VERGADERRUIMTE

digital signage bij van der valk in houten

Met interactieve schermen kun je content en animatiebeelden gebruiken en deze aan laten sluiten op jouw presentatieschermen in de vergaderruimte.

RETAILERS KIEZEN STEEDS VAKER VOOR DIGITALE PRIJSKAARTJES

digital signage in kesko

Opvallen met je boodschap is een belangrijk onderdeel voor retailers. Zo kun je inspelen op de gebruikerservaring en de consument richting de conversie sturen.

ALLES IN ÉÉN COMMUNICATIEPLATFORM VOOR IN DE ZORG

Door de vele prikkels en indrukken, kan een bezoek aan een zorginstelling voor patiënten en/of bezoekers nogal overweldigend zijn.

CONTENT TONEN OP DIGITAL SIGNAGE DISPLAYS? JA!

harrods case digital signage

Wil je opvallen met jouw content, dan moet je tegenwoordig écht van goeden huize komen. Je redt het niet meer met een dertien-in-een-dozijnreclame. Je moet innovatief zijn.

DYNAMISCHE CONTENT: DÉ SLEUTEL TOT IMPACT MAKEN

Een reclame die opvalt, blijft hangen én zorgt voor de gewenste conversie. Dat wil je! Jij wil dé gespreksstof zijn op een verjaardag. En hét bedrijf zijn dat wordt besproken bij het koffiezetapparaat. Kortom: je wil impact maken. Hoe je dat doet?

HOE JE JOUW SCHERMCOMMUNICATIE NAAR EEN HOGER NIVEAU TILT

case kpnretailshop met digitale schermen

Je hebt een scherm en toont een boodschap. Ben je er dan? Nee, niet per se. Het communicatievak is geen hogere wiskunde. Maar verwachten dat jouw doelgroep klakkeloos aanneemt wat jij hen vertelt, dát is ook niet hoe het werkt.

HOE KUN JE SCOREN MET DIGITAL OUT OF HOME ADVERTISING

Jouw boodschap doet ertoe, je schreeuwt deze het liefst van de daken zodat jouw doelgroep in beweging komt. Gebleken is dat schreeuwen van de daken niet de meest effectieve manier is.

KLANTBELEVING VERBETEREN MET DIGITALE HULPMIDDELEN

Het gevoel dat klanten overhouden aan interacties, indrukken en off- en online impressies met bedrijven of organisaties noemt men de klantbeleving.

ONTVANG BEZOEKERS PROFESSIONEEL MET EEN DIGITALE RECEPTIE

Duizenden bezoekers worden dagelijks verwelkomd door de receptionisten van Nederland. Het aanmelden, registeren en welkom heten van de bezoeker is vaak het eerste contactmoment.

EFFICIËNT COMMUNICEREN MET EEN BEELDKRANT OP KANTOOR

Een beeldkrant, ook wel narrowcasting genoemd, is een medium waarmee medewerkers eenvoudig op de hoogte gebracht kunnen worden van alle voor hen relevante informatie.

NARROWCASTING VERSUS BROADCASTING: DÍT IS HET VERSCHIL

In dit blog vertellen we je wat narrowcasting en broadcasting precies zijn, je ontdekt de verschillen hiertussen én we lichten toe hoe je deze mediavormen inzet. Lees je mee?

AUDIOVISUELE MIDDELEN: HOE ZE JOUW WERKOMGEVING VERRIJKEN

Een digitaal presentatiescherm, een videowall en videoconferencing-apparatuur: zomaar een greep uit ingrediënten van dé moderne werkomgeving.

MERKBELEVING IN DE AUTOMOTIVE VERGROTEN? ZÓ DOE JE DAT

digital signage in automotive branche

Het kopen van een auto gaat verder dan het aanschaffen van een vervoersmiddel. Het gaat om de ervaring. De beleving. Het gevoel dat je erbij krijgt

JOUW BEDRIJFSCOMMUNICATIE NAAR EEN HOGER NIVEAU TILLEN

Digital Signage is een populaire communicatievorm die je bedrijfscommunicatie naar een hoger niveau tilt; zowel intern als extern. We vertellen je graag hoe je dat precies doet.

Meer blogs

2022-09-26

2022-02-21

2022-02-21

2022-01-28

2022-01-28

2021-12-21

2021-12-21

2021-11-16

2021-11-16

2021-10-12

2021-10-12

2021-10-12

2021-10-05

2021-10-05

2021-09-30

2021-09-30

2021-07-19

2021-07-19

2021-06-09

2021-05-17

2021-05-17

2021-04-15

2021-04-15

2021-03-24

2021-03-24

2021-03-10

2021-02-24

2021-02-23

2020-12-15

2020-12-11

2019-09-19

2018-01-04

2017-01-31

LARGE FORMAT DISPLAY: DÉ MUST-HAVE VOOR IN JOUW VERGADERRUIMTE

HOE DIGITAL SIGNAGE HET MEDIALANDSCHAP ZAL VERANDEREN

CONVERSIE VERHOGEN? GA VOOR DISPLAYS IN JE WINKELETALAGE

EEN DIGITALE WACHTVERZACHTER IN HET ZIEKENHUIS

WEER- EN VERKEERSINFORMATIE DELEN VIA DIGITALE DISPLAYS

WACHTKAMER TV: DE PERFECTE WACHTVERZACHTER VOOR CLIËNTEN

MAAK INDRUK MET EEN VIDEOWALL SCHERM

VISUAL STORYTELLING: DÉ MANIER OM BEZOEKERS TE INSPIREREN

IN 5 STAPPEN JE INTERNE COMMUNICATIE VERBETEREN

ALTIJD UP-TO-DATE DANKZIJ EEN DIGITAAL AANWEZIGHEIDSBORD

ZO MAAK JE ACTIVERENDE DIGITALE BUITENRECLAME

HOE BEREIK JE JE DOELGROEP MET DIGITALE INFORMATIEBORDEN?

ZICHTBAARHEID VERGROTEN MET DIGITALE RECLAMEBORDEN

KRACHTIG COMMUNICEREN MET INDOOR EN OUTDOOR LED WALLS

KRACHTIGE CONTENTCREATIE MET ONZE NARROWCASTING SOFTWARE

3 TIPS VOOR EFFECTIEVE WAYFINDING VOOR JOUW VENUE

ONZE VIJF TIPS VOOR EEN SUCCESVOLLE CONTENT STRATEGIE

EEN WAARDEVOLLE TOEPASSING: NARROWCASTING IN ZIEKENHUIZEN

EEN DIGITALE MENUKAART OM HORECAGASTEN GOED TE INFORMEREN

5 CONTENTTIPS VOOR MEER INTERACTIE

INFOKANAAL: EFFICIËNTE COMMUNICATIE MET JE DOELGROEP

NARROWCASTING IN DE BIBLIOTHEEK: EEN INSPIRERENDE OMGEVING

BETROKKENHEID VERGROTEN MET NARROWCASTING IN HET ONDERWIJS

VERBETER JE INSTORE MARKETING MET DIGITAL SIGNAGE

HOE ZET JE NARROWCASTING IN IN DE HORECA?

3 VOORDELEN VAN NARROWCASTING IN DE WINKELETALAGES

EEN WERELD AAN MOGELIJKHEDEN MET DYNAMISCHE DATA

DRAAGVLAK CREËREN BINNEN JE TEAM MET DIGITALE COMMUNICATIE

DE KRACHT EN MEERWAARDE VAN DIGITALE COMMUNICATIE

DE WINKELBELEVING VIA NARROWCASTING BEÏNVLOEDEN

DURF TE DELEN

MOBIELE DEVICES OP DE WERKVLOER

DIGITAL MET EEN HUMAN TOUCH

;