ZICHTBAARHEID VERGROTEN MET DIGITALE RECLAMEBORDEN

Je wilt opvallen met je boodschap. Je acties en campagnes onder de aandacht brengen. Toch wordt het steeds moeilijker om in het oog te springen van jouw doelgroep. Op straat krioelt het van de reclame en bedrijven die hun merk willen promoten. Je bent de ene winkel nog niet voorbij of de ander probeert je naar binnen te lokken. Hoe kan je dan toch je zichtbaarheid vergroten in een wereld vol reclame?

De kracht van digitale reclameborden

Anders dan statische reclameborden trekken digitale reclameborden de aandacht. Het dynamische en actieve scherm prikkelt de voorbijganger en springt in het oog. Het activeert hersenactiviteit en zorgt voor opmerkzaamheid. Niet alleen valt het op, het houdt de aandacht ook langer vast. De digitale reclamewoorden helpen bij meer attentiewaarde en zijn een uitstekende manier om de doelgroep effectief aan te spreken. Met als gevolg: vergroting van de zichtbaarheid én bekendheid.

Digitale reclameborden: actueel en flexibel

Digitale reclameborden bieden veel mogelijkheden om de zichtbaarheid te vergroten. Een groot voordeel van de borden is dat deze op ieder moment van de dag getoond kunnen worden. Sterker nog: je kunt ze aanpassen naar het gewenste tijdstip. Zo kun je ’s ochtends inspelen op het ontbijt en ’s avonds andere dingen aankaarten. Doordat de digitale reclameborden eenvoudig te beheren zijn, kun je de content makkelijk aanpassen. Door deze flexibiliteit kun je dus snel wijzigen in het aanbod en effectief inspelen op jouw doelgroep. Dit leidt tot een optimale informatievoorziening.

Waar voorheen voor wekenlang dezelfde boodschap op de reclameborden verscheen, kan deze nu in een paar klikken aangepast worden. Dit zorgt niet alleen voor gemak, het stimuleert een perfecte belevingswereld van de doelgroep. Ook kun je hier eenvoudig kortlopende acties onder de aandacht brengen en dit in het door jou gekozen tijdsbestek. Actueel en flexibel dus.

Gerichte reclame met digitale reclameborden

Inspelen op de behoefte van de doelgroep: dat is het doel van een succesvolle reclamecampagne. Met digitale reclameborden is het mogelijk om op ieder moment van de dag in te spelen op de behoefte die op dat moment leeft. Het is een zeer gerichte manier van adverteren en duikt diep in de behoefte van de klant. Een behoefte waarvan zij misschien niet eens wisten dat zij die hadden. Met de digitale reclameborden is het mogelijk om op iedere dag, tijdstip of actualiteit in te spelen. Hierdoor ben je bereid om zeer specifieke reclame aan te bieden en door te dringen in het hoofd van jouw bezoeker.

Digitale reclameborden met Digital Signage

Digital Signage is dé manier om jouw digitale reclame onder ogen te brengen. Het is een vorm van beelschermcommunicatie waarbij je als het ware je eigen televisiekanaal creëert. Hierbij kun je de reclame tonen die op dat moment wenselijk is. Zo kun je de juiste boodschap op het juiste manier tonen, waardoor je het verschil zult maken bij je klanten of bezoekers. Of nog beter: het is het meest effectieve instrument om gedrag op een beslissingsmoment te beïnvloeden. Zeker in retail biedt de Digital Signage een extra promotiemiddel aan. Het zorgt voor een uitstekende beleving en leidt bovendien tot hogere conversie. Het zal je zichtbaarheid verhogen en aandacht trekken van jouw bezoekers.

Digitaal reclameborden voor buiten en binnen

case-kpnretailshop-entree
KPN retail digital signage in de winkel

Digitale reclameborden kom je overal tegen. Optimaal is een locatie waar veel voorbijgangers passeren. Deze strategische plekken zorgen voor veel aanraking met de reclameborden buiten of binnen en vergroten het effect van de Narrowcasting schermen. Zeker in winkelstraten doen digitale reclameborden het goed. Denk maar eens aan een etalage om bezoekers de winkel in te trekken. Met behulp van bewegend beeld trek je de aandacht van jouw potentiële klanten en help je hen een keuze te maken in het beslissingsproces. Met digitale buitenreclame worden de reclameuitingen volledig aangepast naar jouw wensen en huisstijl. Hierdoor straal je niet alleen aantrekkelijkheid, maar ook merkwaarde uit. Een boost voor jouw naamsbekendheid.

ZetaDisplay: dé plek voor digitale reclameborden

Of je nu op zoek bent naar een reclamebord buiten of binnen: Zeta Display is de juiste partij. Met behulp van onze exclusieve Narrowcasting schermen en communicatie expertise zetten we jouw reclame op een hoger pitje. We helpen je aan de juiste middelen om effectiviteit te bereiken en jouw imago te verbeteren. Ben je benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen of dat de digitale reclameborden van Zeta Display bij jou passen? Vraag nu onze gratis demo aan voor 30 dagen en probeer het uit!

Kom je er niet helemaal uit? Neem gerust even contact met ons op. Wij denken graag mee om jouw zichtbaarheid te vergroten.

Digitale reclameborden van ZetaDisplay

Wil jij aan de slag met een digitale reclameborden en de klantbeleving vergroten? ZetaDisplay helpt je graag als full-service leverancier. Met Narrowcasting verbeter je de informatievoorziening. We verzorgen de schermen van A tot Z: van de lay-out tot de daadwerkelijke implementatie.

Wil je ervaren hoe het is om gebruik te maken van een digitale reclameborden? Je kunt direct aan de slag! Je kunt onze software dertig dagen gratis proberen of een gratis adviesgesprek aanvragen. Wij nemen je graag mee door de mogelijkheden. Heb je vragen over de digitale reclameborden of ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem gerust even contact met ons op