; ; Skip to main content Skip to search

‘HOME OF DIGITAL SIGNAGE’

Bij ZetaDisplay geloven we in de kracht van digitale communicatie. Digital Signage is het belangrijkste en meest effectieve instrument om gedrag op een (beslissings)moment te beïnvloeden. Achter de schermen vindt de magie plaats, aan de voorkant de experience. Ongeacht in welke branche je actief bent, retail, publieke sector of het bedrijfsleven, met digital signage bereik je dagelijks je klanten, bezoekers en medewerkers.  

Wat is digital signage?

Digital Signage is is een vorm van beeldschermcommunicatie waarbij publiek op een specifieke locatie wordt bereikt door middel van een beperkt netwerk van audiovisuele displays. Je creëert als het ware een eigen professioneel tv-kanaal. Je bereikt de juiste doelgroep op het juiste moment en kunt dit op een efficiënte en schaalbare manier inzetten. Het belangrijkste en meest effectieve instrument om gedrag op een beslissingsmoment te beïnvloeden.

Aanzetten tot activatie

Consumenteninzichten en verkoopanalyses in combinatie met de juiste signage software, hardware en content zorgen ervoor dat je aanzet tot activatie. Of het nu gaat om verkopen, informeren, online vergaderen, navigeren, of het digitaal oproepen in de wachtkamer via informatieschermen. Met de juiste middelen op de juiste locatie, met de juiste boodschap op het juiste moment zal jij het verschil maken bij klanten, medewerkers, patiënten of bezoekers.

Oplossing afgestemd op jouw behoeften

Als internationaal expert in digital signage oplossingen (ook wel narrowcasting) kennen we het gedrag van klanten, bezoeker of medewerkers. We creëren jouw eigen professionele communicatiekanaal dat is afgestemd op de behoeften van de doelgroep en integreren deze met jouw digitale ecosysteem.

Maatwerk oplossingen en implementatie

ZetaDisplay zorgt voor maatwerk dat de gewenste resultaten oplevert voor je bedrijf, instelling en merk. Van strategie en planning tot hardware, implementatie, contentproductie, analyse, ondersteuning en beheer. Wij bieden het totale pakket – wij denken verder dan het scherm en maken digital signage jouw succes.

De voordelen van ons Digital Signage platform

  • Cloudgebaseerd inhoudsbeheer
  • Boodschappen afstemmen op je publiek – wereldwijd bereik binnen handbereik
  • Een geïntegreerd onderdeel van je digitale ecosysteem
  • Levert snelle ROI om je digitale transformatie te ondersteunen

Digital signage oplossingen in verschillende werelden

Vele van onze klanten binnen verschillende branches bereiken dagelijks hun klanten, medewerkers en patiënten met digital signage. Voor de verschillende branches zijn verschillende toepassingen mogelijk. Elk met een ander doel en met een ander resultaat. Goede digital signage beïnvloedt het gedrag van de consument.

Retail

Sales bevorderen op het ‘moment suprême’ in een fysieke winkel of horeca gelegenheid. Het kan door inzet van Digital Signage. Of het nu gaat om beeld, muziek, geur of innovatie. Beleven is verkopen! Zet een product in de schijnwerper en de omzet van dat product stijgt. Gastvrijheid en beleving zijn steeds belangrijker in een horeca omgeving. Dit betekent dat de traditionele menulijsten plaatsmaken voor digitale menuborden die smakelijke producten presenteren afgestemd op het moment van de dag.

Wat doet Digital Signage in retail?

  • Een klant blijft langer in de winkel en dit leidt tot hogere conversie.
  • Biedt de klant een onvergetelijke experience.
  • Verhoogt traffic en zorgt voor klantretentie.
  • Het versterkt de merkbeleving door een omnichannel benadering.
  • Efficiënte inzet van de totale marketingmix.
  • Biedt de retailer een extra promotie- of reclamemiddel.

Publieke ruimtes

ZetaDisplay wil de beste service bieden en haar klanten het vertrouwen geven dat complexe publieke Digital Signage oplossingen soepel, veilig en betrouwbaar werken. Wij houden ons aan strikte servicelevel afspraken en hebben alle expertise in huis. Dit doen we voor diverse klanten waar consumenten in publieke omgevingen in aanraking komen met schermen, binnen en buiten. Zoals het beursgebouw, station, bioscopen, gemeentehuis en het ziekenhuis.

Wat doet Digital Signage?

  • Bezoekers, gebruikers en patiënten informeren en entertainen.
  • Bezoekers, gebruikers en patiënten de juiste weg wijzen.
  • Werkdruk verlagen van personeel door processen te digitaliseren.
  • Een beleving meegeven en imago verbeteren.
  • Veilig, soepel en betrouwbaar omgaan met complexe installaties.

Kantoren

De wereld is een groot vat vol communicatie. Hoe zorg je ervoor dat de ene snipper informatie die je wilt delen op de werkvloer of experience room doel treft? Dat doen we door het inzetten van de juiste middelen; zoals narrowcasting schermen, videowalls, touch screens, vergaderzaalschermen en aanverwante AV-middelen. In een kantooromgeving kunnen bijvoorbeeld schermen bij de ingang, koffiehoek of bedrijfsrestaurant geplaatst kunnen worden die op het juiste moment van de dag relevante informatie laten zien, zodat medewerkers en bezoekers op een prettige manier worden voorzien van actuele en relevante informatie.

Wat doet Digital Signage?

  • Trekt op de juiste wijze de aandacht van personeel en bezoekers.
  • Toont een effectieve mix van relevante centrale en lokale content.
  • Maakt beeldende en innovatieve weergave van het merk mogelijk
  • Biedt mogelijkheden voor optimaal gebouwmanagement
  • Brengt audiovisuele toepassingen, corporate communicatie en innovaties samen.

Fastfood en restaurants

In de fastfood- en restaurantsector draait alles om de klant een snelle en weloverwogen keuze te laten maken. Het is van belang om je aanbod op een duidelijke, aantrekkelijke en verleidelijke manier te presteren. Om zo klanten de juiste keuze te maken op het juiste moment in jouw restaurant. Een visueel aantrekkelijk aanbod, passend bij het moment van de dag, bij de juiste klant, op elke locatie maakt het verschil in gastvrijheid.

Wat doet Digital Signage in de horeca?

Een flexibel productaanbod tonen op het juiste moment van de dag.

  • Stimuleert impulsaankopen door verleidelijke en aantrekkelijke aanbiedingen te tonen.
  • Beïnvloedt de keuze van de klant.
  • Verbetert de sfeer en het imago.
  • Geeft de mogelijkheid tot het bieden van een loyaliteitsprogramma.
  • Vermindert derving van producten.

Hoe het werkt

Met ons Digital Signage platform kun je eenvoudig een uitzending maken voor je eigen communicatienetwerk of eigen tv-kanaal,
voor één of meerdere schermen, op één of meerdere locaties.
Zo werkt het:

Meld je aan

Schrijf je in voor je 30-dagen gratis proefabonnement.
Er zijn geen verplichtingen aan verbonden – geen aankoop nodig.

Installeer de software

Gebruik onze digitale plug-and-play handleiding om de software te installeren. Het is zo geregeld.

Drag, drop & build

Sleep uw content gewoon naar het CMS en stuur deze met één druk op de knop naar de juiste schermen.

WAT BEREIK JE MET DIGITAL SIGNAGE?

Door schermen in te zetten als digitaal communicatiemiddel zijn er voor elke branche voordelen te behalen. Door gebruik te maken van digital signage ben je in staat om aandacht te creëren (stopping power), relevante boodschappen over te brengen (holding power) en om het gedrag te beïnvloeden (closing power). Digital signage kun je om uiteenlopende redenen inzetten en kan het winkelgedrag beïnvloeden, meer weten? Kies dan voor een gratis demo-account.

De voordelen van Digital signage

In de retail verhoogt Digital Signage de omzet en de bezoekersaantallen, verbetert het je imago en zorgt het voor een waanzinnige customer experience. Met gerichte aanbiedingen, call-to-actions, touch applicaties, geur en muziek om aankoopbeslissingen te vergemakkelijken en om te inspireren.

In de wachtkamer van een ziekenhuis worden patiënten optimaal geïnformeerd over de wachttijd en werkt de mix van specifieke informatie over de polikliniek en infotainment als een welkome wachtverzachter.

Of je je nu richt op fastfood of op hoogwaardige culinaire gerechten: je wilt mogelijkheden creëren, geen teleurstellingen. Met digital signage zorg je voor een accurate weergave van de keuken, op elk moment van de dag. Attendeer je gasten op aanbiedingen via digitale menukaarten of entertain ze als voorafje op hun diner.

Op de werkvloer bied je als werkgever het juiste platform om de werknemer te voorzien van het laatste interne nieuws en statistieken, naast de mogelijkheid om vergaderzalen te boeken en eenvoudig collega’s te vinden binnen het kantoorgebouw.

Verbeteren van de merkbeleving

Aangezien we in een zeer visuele wereld leven, zou de digitale interface op het moment van de beslissing een verlenging van de bestaande merkcommunicatie moeten zijn – niet een “off-brand” negatieve verrassing. Niet alleen voor (potentiële) klanten, maar ook onder medewerkers is het uitdragen van de merkbeleving goed toepasbaar en creëer je daar ook meer draagvlak mee.

Naadloze integratie

Digital Signage helpt je om het digitale ecosysteem uit te breiden tot een nieuw kanaal, direct beschikbaar en binnen handbereik. De gegevens die in de systemen worden verzameld, worden op de juiste plaats en op het juiste moment beschikbaar gesteld. Up-to-date informatie dat bezoekers aan kan zetten tot actie.

Campagne-engine

Je kunt Digital Signage gebruiken om aandacht te creëren, consumenten langer in uw winkels te houden en ze te converteren op het moment dat ze een beslissingen moeten nemen. Effectieve marketing zonder je bovenmatig hoeft in te spannen.

Personalisatietool

Datagestuurde inzichten over de reis van de consument maken het mogelijk om op het juiste moment op maat gemaakte content te presenteren vanuit onze digital signage software. Het uitgangspunt voor een succesvolle inzet is het identificeren van de customer journey.

Verhoogt de gastvrijheid

Diverse functionaliteiten in combinatie met de juist informatie op de digitale schermen zorgen voor een warm welkom. Bovendien verleent het extra service en biedt ondersteuning bij verkoop van producten en diensten. Het geeft de werknemer tevens de mogelijkheid zich écht te focussen op de menselijke interactie met de klant. Duidelijke en begrijpelijke overzichten met digitale menuborden die per moment van de dag kunnen worden gewijzigd.

Omnichannel experience

De fysieke winkel sluit naadloos aan bij de website en andere communicatiekanalen. Door daarnaast technische innovaties naar de winkel te brengen biedt je de klanten en bezoekers een memorabel bezoek. De klant zal je onthouden en herkennen. De online en offline wereld komt hiermee samen en zorgt voor een nóg betere klantbeleving.

Loyaliteitsprogramma’s

Door schermen in winkels en restaurants te verbinden met mobiele apps, kun je sturen op klantretentie. Je beloont de trouwe klant wanneer deze herhaaldelijke aankopen bij je doet. Je zorgt ervoor dat klanten een reden hebben om terug te komen.

Relevante aandacht

Door het bundelen van branche-ervaringen met het CRM-systeem van de klant kan relevante content door middel van narrowcasting op het juiste moment en op de juiste plaats aan de eindgebruiker worden gepresenteerd.

Dit kun je bereiken met Digital Signage

In de retail verhoogt Digital Signage omzet en bezoekersaantallen, verbetert het je imago en zorgt het voor een waanzinnige experience. Met gerichte aanbiedingen, call-to-actions, touch applicaties, geur en muziek om aankoopbeslissingen te vergemakkelijken en om te inspireren. In een wachtkamer van de dokters, tandarts of ziekenhuizen worden mensen meegevoerd in de wachttijd en werkt de mix van specifieke polikliniek informatie en infotainment als een welkome wachtverzachter.

Een voordeel in een restaurant of counter is dat je het meest geschikte gerecht kunt voorschotelen met digitale menuborden en overzicht biedt per moment van de dag. Binnen de werkomgeving bied je als werkgever het juiste platform om de werknemer te voorzien van het laatste interne nieuws en statistieken, naast de mogelijkheid om vergaderzalen te boeken en eenvoudig collega’s te vinden binnen het kantoorgebouw. Door gebruik te maken van Digital Signage ben je in staat om aandacht te creëren (stopping power), relevante boodschappen over te brengen (holding power) en om het gedrag te beïnvloeden (closing power).

Nog meer voordelen

  • Bestaand materiaal hergebruiken in een nieuw communicatiekanaal.
  • Besparing door het stopzetten van kostbaar drukwerk, boekjes, posters en andere fysieke communicatiemiddelen.
  • Digitaal is flexibel, snel inzetbaar en bespaart tijd en geld.
  • Eenvoudige marketing voeren voor meerdere locaties in verschillende landen.
  • Gecombineerd contentmanagement voor verschillende stakeholders.
  • Meetbare ROM (Return On Message).
  • Snelle ROI (Return On Investment).
  • SAAS-aanbod in combinatie met technische integratie en onderhoud door ZetaDisplay zorgen voor flexibiliteit en schaalbaarheid.