; ; Skip to main content Skip to search

Maak Digital Signage jouw succes

Bij ZetaDisplay geloven we in de kracht van digitale communicatie. Digital Signage is het belangrijkste en meest effectieve instrument om gedrag op een (beslissings)moment te beïnvloeden. Achter de schermen vindt de magie plaats, aan de voorkant de experience. Ongeacht in welke branche je actief bent, retail, publieke sector of het bedrijfsleven, met digital signage bereik je dagelijks je klanten, bezoekers en medewerkers.  

Consumenteninzichten en verkoopanalyses in combinatie met de juiste signage software, hardware en content zorgen ervoor dat je aanzet tot activatie. Of het nu gaat om verkopen, informeren, online vergaderen, navigeren, of het digitaal oproepen in de wachtkamer. Met de juiste middelen op de juiste locatie, met de juiste boodschap op het juiste moment zul jij het verschil maken bij klanten, medewerkers, patiënten of bezoekers.

Als internationaal expert in digital signage oplossingen (ook wel narrowcasting genoemd) kennen we het gedrag van klanten, bezoeker of medewerkers. We creëren jouw eigen professionele communicatiekanaal dat is afgestemd op de behoeften van de doelgroep en integreren deze met jouw digitale ecosysteem. oplossingen die zijn afgestemd op hun behoeften en integreren wij die met jouw digitale ecosysteem.

ZetaDisplay zorgt voor maatwerk dat de gewenste resultaten oplevert voor je bedrijf, instelling en merk. Van strategie en planning tot hardware, implementatie, contentproductie, analyse, ondersteuning en beheer. Wij bieden het totale pakket – wij denken verder dan het scherm en maken digital signage jouw succes.

Digital signage oplossingen in verschillende werelden

Vele van onze klanten binnen verschillende branches bereiken dagelijks hun klanten en medewerkers met digital signage.

Onze oplossingen per branche

Retail

Sales bevorderen op het ‘moment suprême’ in een fysieke winkel. Het kan door inzet van Digital Signage. Of het nu gaat om beeld, muziek, geur of innovatie. Beleven is verkopen! Zet een product in de schijnwerper en de omzet van dat product stijgt. De content op het scherm in de fysieke winkel met de juiste ambiance kan de laatste beslissende impuls zijn.

Wat doet Digital Signage?
• Het houdt een klant langer in de winkel en leidt tot hogere conversie.
• Biedt de klant een onvergetelijke experience.
• Verhoogt traffic en zorgt voor klantretentie.
• Het versterkt de merkbeleving door een omnichannel benadering.
• Efficiënte inzet van de totale marketingmix.
• Biedt de retailer een extra promotie- of reclamemiddel.

Publiek

ZetaDisplay wil de beste service bieden en haar klanten het vertrouwen geven dat complexe publieke Digital Signage oplossingen soepel, veilig en betrouwbaar werken. Wij houden ons aan strikte servicelevel afspraken en hebben alle expertise in huis. Dit doen we voor diverse klanten waar consumenten in publieke omgevingen in aanraking komen met schermen, binnen en buiten. Zoals het beursgebouw, station, gemeentehuis en het ziekenhuis.

Wat doet Digital Signage?
• Bezoekers, gebruikers en patiënten informeren en entertainen.
• Bezoekers, gebruikers en patiënten de juiste weg wijzen en service verlenen .
• Werkdruk verlagen van personeel door processen te digitaliseren.
• Een beleving meegeven en imago verbeteren.
• Veilig, soepel en betrouwbaar omgaan met complexe installaties.

Kantoren

De wereld is een groot vat vol communicatie. Hoe zorg je ervoor dat de ene snipper informatie die je wilt delen op de werkvloer of experience room doel treft? Dat doen we door de inzet van narrowcasting schermen, videowalls, touch screens, vergaderzaalschermen en aanverwante AV-middelen. In de kantoorpanden zouden bijvoorbeeld schermen bij de ingang, koffiehoek of Bedrijfsrestaurant geplaatst kunnen worden die op het juiste moment van de dag relevante informatie laten zien, zodat medewerkers en bezoekers op een prettige manier worden voorzien van actuele en relevante informatie.

Wat doet Digital Signage?
• Trekt op een natuurlijke manier de aandacht van medewerkers en bezoekers
• Levert een effectieve mix van relevante centrale en lokale informatie op
• Creëert uniforme en boeiende impressies over geografisch verspreide operaties
• Maakt beeldende en innovatieve storytelling over het merk mogelijk
• Biedt mogelijkheden voor optimaal gebouwmanagement
• Brengt audiovisuele toepassingen, corporate communicatie en innovaties samen.

Wat bereik je met digital signage?


Door schermen in te zetten als digitaal communicatiemiddel zijn er voor elke branche voordelen te behalen. Door gebruik te maken van digital signage ben je in staat om aandacht te creëren (stopping power), relevante boodschappen over te brengen (holding power) en om het gedrag te beïnvloeden (closing power).