Skip to main content Skip to search

Gezondheidszorg

Zorg is meer dan mensen beter maken. Patiënten hebben behoefte aan een uitstraling en benadering die past bij deze tijd. Communicatie speelt hierin een belangrijke rol. Digital Signage wordt gebruikt voor om de patiënt om zijn gemak te stellen, te inspireren en dient als wayfinding tool. De gebruikerservaring is ten eerste gericht op praktische informatie en daarna als wachtverzachter. De inhoud is vaak een combinatie van op maat gemaakte content en automatisch gegenereerde gegevens. Zowel wachttijden en oproepsystemen als file-, trein- en weerinformatie. Technische betrouwbaarheid is vaak het meest cruciale punt voor de inzet van een Digital Signage oplossing. Pijnpunten zijn betrouwbaarheid, veilige werking en 24/7 bewakingsdiensten.

Ontzorgen in de zorgsector

  • Stelt patiënten op hun gemak in een voor hen stressvolle omgeving.
  • Toont de juiste informatie op het juiste moment aan de juiste groep mensen.
  • Verlaagt de werkdruk van het personeel.
  • Verhoogt de efficiëntie – updates en informatiebeheer kunnen zowel lokaal als centraal binnen enkele seconden worden afgehandeld.
  • Vermindert de noodzaak voor contentonderhoud door automatisch gegenereerde content.
  • Verhoogt de betrokkenheid en gastvrijheid.
  • Communiceert op een moderne en aantrekkelijke manier afgestemd op elke doelgroepen.

Uitdagingen

Patiënten hebben, naaste directe zorg, behoefte aan een uitstraling en benadering die past bij deze tijd. Daarnaast wordt de werkdruk van je medewerker steeds hoger.

Vereisten

Technische betrouwbaarheid is vaak het meest cruciale punt voor de inzet van een Digital Signage oplossing.

Oplossingen

Creëer een basis voor vertrouwen in jouw ziekenhuis of zorginstelling door functionaliteiten en communicatie te bundelen.

Medisch Centrum Leeuwarden

Centraal aangestuurde boodschappen en mogelijkheid voor evacuatieoproep

Algemene informatie over het ziekenhuis, huisregels en medisch nieuws vanaf de eigen website. Gecombineerd met infotainment in de vorm van weer, verkeer en social media berichten. En natuurlijk informatie per poli. Zoals het team per afdeling; automatisch gekoppeld aan het actuele werkrooster.
In geval van nood of bij een evacuatieoefening kan met één druk op de knop de calamiteitenfunctie worden geactiveerd. Een totaaloplossing die flexibel, schaalbaar en dynamisch is.