Skip to main content Skip to search

Bankkantoren

Digital Signage is een platform dat met klanten communiceert terwijl ze wachten. Het informeert over producten en diensten van de bank. Of klanten kunnen zelf alvast aan de slag aan de hand van interactieve schermen.

Vertrouwen in de financiële sector

  • Helpt klanten om weloverwogen beslissingen te nemen.
  • Verhoogt het productbewustzijn dat de klant voorbereidt tijdens het wachten.
  • Creëert vertrouwen bij de consument
  • Sturen op producten of diensten.
  • Bouwt en verbetert de gewenste sfeer met behulp van live feeds en nieuws.

Uitdagingen

Door de online ontwikkelingen van de afgelopen decennia is de behoefte van de klant veranderd. De uitdaging van de bank is om het fysieke bankkantoor hierop aan te laten sluiten en de klant de gewenste ervaring te bieden.

Vereisten

Veilige en betrouwbare systemen en hun integratie zijn essentieel, vooral in de bank- en financiële sector. Security staat voorop.

Oplossingen

Een omnichannel ervaring bieden aan de klant door off- en online met elkaar te integreren.
Content die klanten informeert (push en pull) over producten en diensten, maar ook over de lokale maatschappij. Als bonus heeft dit een positief effect op de wachttijdervaring en het imago van de bank.

SNS Bank

Moderne bankwinkels in plaats van saaie bankkantoren

De SNS winkels bieden een plek waar iedereen gemakkelijk binnenloopt voor het inwinnen van informatie, het afsluiten van producten en voor hulp bij het bankieren via internet. In de winkel staan verkoopadviseurs die de klant helpen. De (touchscreen) opstellingen van ZetaDisplay zorgen voor interactieve richting en hulp.