; ; Skip to main content Skip to search

Recreatie en Evenement locaties

Met de Digital Signage schermen voor evenement en recreatielocaties kun je bezoekers informeren, enthousiasmeren en inspireren. Met de juiste bewegwijzering kunnen bezoekers de juiste lezingen vinden op de beurs, maar ook tijdens evenementen kunnen bezoekers door middel van grote LEDwalls de juiste actieve content voor dat moment ontvangen

Voordelen van Displays recreatie en evenementlocaties

Dankzij onze Narrowcasting toepassingen kunnen we bezoekers, passanten en medewerkers informeren, inspireren en tot actie aanzetten. De voordelen voor de recreatiebranche hebben we alvast op een rij gezet:

  • De juiste boodschap voor dat moment tonen aan passanten, belangstellenden en voorbijgangers tonen.
  • Interactieve media-uitingen die eenvoudig te beheren zijn;
  • Met één klik alle content aanpassen voor locatie en het moment van de dag
  • Met Digital Signage voor recreatie locaties, venues, congressen en evenementenlocaties inspireer je en versterk je de beleving van het event.
  • Narrowcasting schermen zorgen voor een goede wayfinding binnen en buiten de evenementenlocatie.

case RAI door zetadisplay
Uitdagingen ZetaDisplay

Uitdagingen

De ervaring van passanten speelt een belangrijkere rol tijdens het bezoeken van een eventlocaties. Hoe kun je deze bezoekers inspireren en aanzetten tot actie?

Vereisten van ZetaDisplay

Vereisten

Bezoekers binden, enthousiasmeren en inspireren. Met de juiste uitingen tonen die op het juiste moment kunt vertonen en persoonlijk maken om hen vervolgens zodoende tot actie aan te zetten.

Oplossingen van ZetaDisplay

Oplossingen

Intelligente implementaties waarmee de wayfinding praktisch is gemaakt. Met één druk op de knop wordt de bewegwijzering per scherm automatisch gegenereerd.

Amsterdam RAI heeft bijna 800 schermen van ZetaDisplay hangen

RAI Amsterdam

De ambitie van de RAI was simpel: dynamisch bewegwijzeren om zo de klantervaring aanmerkelijk te verbeteren en het navigeren te vereenvoudigen. Tegelijkertijd de operaties van de RAI te versimpelen en de bezoekersstromen beter te sturen, zonder extra personeel. Een flexibeler systeem moet standhouders en beursorganisatoren tevens de mogelijkheid geven om hun doelgroep direct te bereiken via de schermen.