; ; Skip to main content Skip to search

Retail

Opvallen met je boodschap. Een mantra voor elke retailer, want tal van retailers proberen de aandacht van de consument te trekken. De uitdaging is om met een gevarieerde experience de consument te pakken in de drukke retail-omgeving: conversie stimuleren met beelden die geloofwaardig aanvoelen. We willen dat de consument terugkeert. ZetaDisplay biedt verschillende intelligente oplossingen om een gepersonaliseerd aanbod te promoten waarbij dynamische prijs- en contentmanagement belangrijk zijn. Bijvoorbeeld in combinatie met de voorraadstatus van een specifiek product. En waarbij aspecten als RFID, kinect, beacons, touch, geur en muziek worden ingezet om de consument een maximale experience van merk of product mee te kunnen geven.

Voordelen van Digital Signage in een retailomgeving

  • Creëert een inspirerende winkelomgeving, wat de klantervaring ten goede komt.
  • Zorgt voor een omnichannel-ervaring waarbij online en de fysieke winkel naadloos op elkaar aansluiten.
  • Trekt mensen aan en genereert traffic naar de winkel.
  • Houdt de klant langer in de winkel en geeft een hogere conversie.
  • Past verschillende aanbiedingen aan per doelgroep of een specifiek tijdstip van de dag.
  • Digital signage bevordert, inspireert en verbetert het merk.
  • Stimuleert impulsaankopen op het verkooppunt.
  • Verbetert de wachttijdbeleving.

Uitdagingen ZetaDisplay

Uitdagingen

Veranderend consumentengedrag waarbij verwachtingen hoger zijn dan voorheen. De meeste merken proberen de aandacht van consumenten te trekken, zowel offline als online. Een gevarieerde gebruikerservaring die zowel vertrouwen uitstraalt als de conversie verhoogt.

Vereisten van ZetaDisplay

Vereisten

Het winkelconcept en bijbehorende content moeten intrigerend en in het oog springend zijn. Een stimulans op het moment waarop de beslissing genomen wordt.

Oplossingen van ZetaDisplay

Oplossingen

Intelligente implementaties als winkelhoge touchscreens en zelflerende wachtrijmanagementsystemen, waarbij aspecten als RFID, kinect, beacons, touch, elektronische prijskaartjes, geur en muziek worden ingezet om de consument een maximale beleving mee te kunnen geven.

See Buy Fly

Neem de tijd om de See Buy Fly winkels achter de paspoortcontrole te ontdekken voor je vlucht vertrekt en bekijk de aanbiedingen op digital signage schermen. De tijd die klanten zich in een winkel bevinden, is kostbaar. Dat weten we bij ZetaDisplay. Daarom hebben wij een retail-kanaal ontwikkeld, volledig aanpasbaar op het betreffende winkelconcept. Zo zijn er bij See Buy Fly schermen bij de ingang van een de Perfumes & Cosmetics winkels opgehangen om de aandacht van de winkelende passagier te trekken.

KPN WINKELS

Kijken wordt ontdekken

ZetaDisplay heeft samen met KPN een nieuwe, revolutionaire winkelformule ontwikkeld. Deze formule bestaat uit hypermoderne winkels waar beleven, ervaren en ontdekken centraal staan. Met behulp van de nieuwste technieken en de grenzeloze gastvrijheid biedt KPN haar klanten en bezoekers de allerbeste service en een unieke winkelervaring. Een combinatie van Electronic Shelf Labels (ESL), plafondhoge touch screens en werkende producten maken de ervaring compleet.