; ; Skip to main content Skip to search

Klantcases

digital signage case van ATG

ATG

Een interactief gaming concept voorzien van live data

ZetaDisplay integreerde de interface van ATG Sports met een software back-end naar 6 verschillende leveranciers die live data aanbieden. Daarmee introduceerde ATG een volledig nieuwe gebruikerservaring die leidt tot een verhoogde verkoop.

BALR.

Fullscreen video, interactiviteit én actueel bezoekersaantallen voor maximale winkelbeleving

Een winkelconcept met etalageschermen, kassaschermen en touchscreens met daarnaast een koppeling aan het “klantenbalie” systeem van BALR.. Deze koppeling zorgt ervoor dat in de etalages automatisch wordt weergegeven hoeveel mensen er in de winkel zijn en hoeveel er nog naar binnen mogen. En natuurlijk alles in de BALR. huisstijl.

de Volksbank

Verbinding leggen tussen werkgever en werknemer

Door schermen in velerlei vormen in te zetten krijgt de Volksbank de kans haar medewerkers te laten voelen écht onderdeel te zijn van de bank en haar merken. Inspireren en informeren staan centraal.

Decathlon store counter

Decathlon

Verschillende zones met verschillende locatiespecifieke content

Een winkelconcept met schermen verdeeld over zones binnen de winkel. Door middel van een API-koppeling is de content lokaal gefilterd op basis van assortiment en lokale voorraad. De medewerkers worden op de hoogte gehouden van interne ontwikkelingen middels schermen in de kantine.

Erasmus Medisch Centrum

Schermen centraal en op verschillende poli’s om patiënten zo goed mogelijk te informeren

De inzet van narrowcasting heeft een positieve invloed op de wachttijdbeleving en patiëntenervaring. Onze gebruiksvriendelijke webportal maakt het mogelijk om in te spelen op de actualiteit van de dag.

HESBURGER

Schermen binnen en buiten om klanten te informeren over het menu en lopende acties

ZetaDisplay heeft displays geleverd voor menu- en campagnezones, de productie van content en een beheersysteem dat het grootste deel van de in-store communicatiebehoeften van Hesburger dekt.

case hurtigruten award nominatie

HURTIGRUTEN

Een uniek Digital Signage concept op zee

ZetaDisplay heeft voor Hurtigruten vijf van de meest prestigieuze cruiseschepen uitgerust met de nieuwste Digital Signage concepten.

KESKO

Schermen met de actuele acties en campagnes en ‘Electronic Shelf Labels’ (ESL) om flexibel en beheersbaar prijzen te kunnen communiceren

ZetaDisplay heeft in 2011 als eerste haar Digital Signage installaties aan Kesko winkels geleverd. Sinds 2016 is ZetaDisplay een frame agreement vendor voor Kesko.

KFC

Digitale menuborden, altijd actueel en relevant

In meer dan 100 restaurants in Nederland en België toont KFC het uitgebreide menu en de aanbiedingen via digitale menuborden. Tevens ‘CREW TV’ in de backoffice voor de interne communicatie tussen hoofdkantoor en haar lokale KFC personeel.

KPN corporate communicatie

Digital Signage speelt een belangrijke rol voor de interne communicatie binnen KPN

KPN gelooft heilig in het gebruik van schermen als digitaal communicatiemiddel. Door schermen te plaatsen waar mensen elkaar ontmoeten, heeft dat KPN geholpen om de aandacht van hun medewerkers te vestigen op belangrijke content. 

KPN Retail

Kijken wordt beleven, want KPN biedt de maximale customer experience

In de concurrende retailomgeving is de KPN winkel getransformeerd naar een hitech innovatie store waarin beleving en interactie centraal staan.

case luxalex nederland voor digital signage

Luxaflex

Bouwend op de ervaring van ZetaDisplay in andere contexten en gebaseerd op een aantal uitgangspunten ontwikkelde ZetaDisplay samen met Luxaflex een shop concept dat de dealers echt helpt in hun verkoopgesprek.

Maasstad Ziekenhuis

MAASSTAD ZIEKENHUIS

Schermen centraal en decentraal met polispecifieke informatie en een calamiteitenfunctie

Maasstad Ziekenhuis was op zoek naar een digitaal communicatiesysteem. Beheersbaarheid en schaalbaarheid stonden daarbij voorop. Daarnaast was het belangrijk om vanuit één centrale plek de content te kunnen versturen naar alle schermen.

Mazda

Merkbeleving stimuleren met Digital Signage

De aanschaf van een auto doe je niet zomaar, deze heb je waarschijnlijk een aantal keer voorbij zien komen in een reclame of op internet. De beleving en branding van het merk wil je terug laten komen tijdens het bezoek aan de showroom. Digital signage zorgt voor een effectieve en directe communicatie met de doelgroep. 

Medisch Centrum Leeuwarden

Schermen centraal, op afdelingen en aan het bed

Met schermen in centrale ruimtes, op poliklinieken en zelfs op de verpleegafdelingen aan het bed, heeft MCL nu de mogelijkheid de patiënt te voorzien van de juiste informatie en kan zij maximale dienstverlening bieden.

Mercedes-Benz

Een oplossing in de showrooms met 13 strategisch gekozen zones

Mercedes-Benz begon in 2013 te investeren in Digital Signage op hun Scandinavische markten. Sindsdien laat het bedrijf digitale communicatie de klantervaring in de showrooms verbeteren.

PATHÉ

Naast beleving presenteert Pathé het actueel filmaanbod en beschikbaar aantal stoelen

Er werd een onvergetelijke wow-ervaring voor de bioscoopgasten gecreëerd. Bij de ingang werd voor het eerst in de geschiedenis van Pathé een enorme videowall van maar liefst 12 schermen van zeer hoge resolutie en helderheid geïnstalleerd om de vele bezoekers te verwelkomen.

PINK FISH

Menuborden en schermen geïntegreerd in een compleet communicatieconcept

Om de reis van de klant naadloos te laten verlopen, is elk systeem geïntegreerd in de Digital Signage. Wanneer een klant online, via de app of in de winkel een maaltijd bestelt, verschijnt zijn naam op de displays in het restaurant wanneer de maaltijd klaar is.

RAI Amsterdam

Efficiëntere bewegwijzering op 700 schermen en advertentieomzet zorgen voor een ROI van 3,5 jaar

Een baanbrekende oplossing in een wereld vol dynamiek. RAI Amsterdam beschikt nu over een tool die navigeren eenvoudig maakt. Beheersbaar en toch uniek voor ieder event.

case randstad door zetadisplay

Randstad

Een omnichannel ervaring voor de werkzoekenden

Een totaal nieuw opgefrist vestigingsconcept met enkele zeer belangrijke digitale (marketing) middelen. Waaronder actuele vacatures, afgestemd op de locatie en 100% geautomatiseerd.

Rijnstate Ziekenhuis

Communicatie naar patiënten en bezoekers in de vorm van afdelingsinformatie en bewegwijzering

Al jarenlang heeft Rijnstate ervaring met het medium digital signage. In 2010 kregen wij de opdracht om het systeem te revitaliseren. Wij hebben een state of art communicatieoplossing gerealiseerd, die meer biedt dan alleen wachtverzachting van vroeger. 

Stadium

Een compleet winkelconcept met verschillende type schermen en content

Variaties in winkelformaten maakten het moeilijk om in alle winkels altijd het juiste product op voorraad te hebben. Ons concept omvat touchscreens, scanners, heatmapping en een applicatie om het Stadium personeel de tools te geven die ze nodig hebben.

THE GREENERY

Interne communicatie middels diverse schermen

Met behulp van digital signage interne link naar digital signage pagina krijgen de medewerkers de interne communicatie berichten gepresenteerd op de schermen. De digital signage is volledig vormgegeven en geïntegreerd in de huisstijl van The Greenery.