Klantcases

De Volksbank
Verbinding leggen tussen werkgever en werknemer
Door schermen in velerlei vormen in te zetten krijgt De Volksbank de kans haar medewerkers te laten voelen écht onderdeel te zijn van de bank en haar merken. Inspireren en informeren staan centraal.

RAI Amsterdam
Efficiëntere bewegwijzering en advertentieomzet zorgen voor een ROI van 3,5 jaar
Een baanbrekende oplossing in een wereld vol dynamiek. RAI Amsterdam beschikt nu over een tool die navigeren eenvoudig maakt. Beheersbaar en toch uniek voor ieder event.

KPN Retail
Kijken wordt beleven
In de concurrende retailomgeving is de KPN winkel getransformeerd naar een hitech innovatie store waarin beleving en interactie centraal staan.

Mazda
MERKBELEVING STIMULEREN MET DIGITAL SIGNAGE
De aanschaf van een auto doe je niet zomaar, deze heb je waarschijnlijk een aantal keer voorbij zien komen in een reclame of op internet. De beleving en branding van het merk wil je terug laten komen tijdens het bezoek aan de showroom. Digital signage zorgt voor een effectieve en directe communicatie met de doelgroep.

PATHÉ
Er werd een onvergetelijke wow-ervaring voor de bioscoopgasten gecreëerd. Bij de ingang werd voor het eerst in de geschiedenis van Pathé een enorme videowall van maar liefst 12 schermen van zeer hoge resolutie en helderheid geïnstalleerd om de vele bezoekers te verwelkomen.

THE GREENERY
Met behulp van digital signage interne link naar digital signage pagina krijgen de medewerkers de interne communicatie berichten gepresenteerd op de schermen. De digital signage is volledig vormgegeven en geïntegreerd in de huisstijl van The Greenery.

KFC
Digitale menuborden
In meer dan 100 restaurants in Nederland en België toont KFC het uitgebreide menu en de aanbiedingen via digitale menuborden.