; ; Skip to main content Skip to search

Hesburger

Introductie

De restaurantketen Hesburger bestrijkt heel Finland. Hun producten liggen binnen het bereik van bijna elke inwoner van het land. De laatste jaren heeft het succesvolle concept ook in het buitenland vaste voet aan de grond gekregen.

De uitdaging

De klant had twee uitdagingen: het verhogen van de verkoopslip per klant en de conversiegraad van gerichte menuvoorstellen. Daarnaast de doorlooptijd tussen bestelling en levering van de bestelling verkorten.

Oplossing

ZetaDisplay heeft displays geleverd voor menu- en campagnezones, de productie van content en een beheersysteem dat het grootste deel van de in-store communicatiebehoeften van Hesburger dekt.

Voordelen

De toegevoegde waarde voor de klant is dat de prijsinformatie wordt verplaatst van een papieren menu naar een digitaal menubord. Ook kan hier actuele informatie worden getoond over welke maaltijden klaar staan om te bestellen. Dit heeft Hesburger geholpen om aanbiedingen op maat te maken, verspilling te voorkomen en meer te verkopen. De ambitie is om ervoor te zorgen dat Hesburger gebruik blijft maken van de nieuwste multichannel communicatie die op de markt beschikbaar is.