Introductie
The Greenery is een internationaal groente- en fruitbedrijf, welke jaarrond een compleet dagvers assortiment groente, fruit en paddenstoelen levert en distribueert aan (internationale) supermarkten, groothandelaren, cateraars en de verwerkende industrie. Zij heeft vestigingen in Barendrecht, Bleiswijk en Breda. Meer dan 50% van de medewerkers van The Greenery hebben geen vaste werkplek. De vraag was dus: hoe kun je optimaal intern communiceren, zonder te riskeren dat bepaalde mensen een bericht mislopen?
De uitdaging
Er was een bestaande oplossing, maar die was te ingewikkeld en te beperkt. Het systeem was niet flexibel, waardoor de beelden op de diverse locaties niet apart te beheren waren. En niet alle informatie is geschikt voor alle afdelingen. Bijvoorbeeld omdat bepaalde processen niet overal van toepassing zijn of vanwege openbare toegang en vertrouwelijke informatie. The Greenery wilde dat er per scherm iets anders kon worden getoond, om zo verschillende doelgroepen individueel te kunnen bedienen.
Oplossing
Met behulp van digital signage krijgen de medewerkers de interne communicatie berichten gepresenteerd op de schermen.
De digital signage is volledig vormgegeven en geïntegreerd in de huisstijl van The Greenery.
In combinatie met de 24 displays kon de software en het hardware op alle locaties gemonteerd en geïnstalleerd worden.
Nu wordt er zowel centraal als per ruimte, zoals de chauffeursentree, de kantine en in de fabriek, of zelfs per scherm gecommuniceerd.
Het biedt veel meer mogelijkheden en dankzij het toegankelijke CMS gebeurt dit op een gebruiksvriendelijke en laagdrempelige manie
Voordelen
Dankzij de op maat gemaakte templates kan The Greenery hygiëne- en veiligheidsvoorschriften, kwaliteitseisen en nieuwe commercials onder de aandacht brengen. En dat is nodig, zo wordt immers de kans op een bedrijfsongeval of onhygiënisch werken geminimaliseerd.
Maar ook voor luchtigere informatie, zoals het informeren en entertainen van werknemers met het laatste nieuws, weersverwachting en filemeldingen zijn de schermen ideaal. Met zulke nieuwtjes wordt er binding gecreëerd met werknemers, worden zij geïnformeerd in meerdere talen. Gezien het grote aandeel buitenlandse werknemers is dat essentieel.
Probeer ons 30 dagen gratis