; ; Skip to main content Skip to search

Mercedes-Benz

Introductie

Mercedes-Benz begon in 2013 te investeren in Digital Signage op hun Scandinavische markten. Sindsdien laat het bedrijf digitale communicatie de klantervaring in de showrooms verbeteren.

De uitdaging

Een merkbeleving tot leven laten komen in een drukke omgeving, waar veel visuele prikkels de consument kunnen afleiden. Versterk de merkboodschap maar zorg ervoor dat het verkoopgesprek niet wordt verstoord.

Oplossing

Onze diensten omvatten concept- en merkstrategie, productie van inhoud en sjablonen, uitzenden, hardwareconcept en -ontwerp, uitrol en installatie, monitoring en ondersteuning. Lokale dealers hebben toegang tot ons CMS – de contenttool om lokale content te creëren, te plannen en te integreren in een centraal beheerde wereldwijde afspeellijst.

Voordelen

Vandaag werken we met dealers in drie landen. De opstelling bestaat uit 13 verschillende zones, waarbij elke zone strategisch geplaatst is om de juiste boodschap op het juiste moment over te brengen. De oplossing versterkt de premium positie van het merk, en laat het verkooppersoneel zich concentreren op het eigenlijke verkoopgesprek.