Klantcases
Randstad
Een omnichannel ervaring voor de werkzoekenden
Een totaal nieuw opgefrist vestigingsconcept met enkele zeer belangrijke digitale (marketing) middelen. Waaronder actuele vacatures, afgestemd op de locatie en 100% geautomatiseerd.
KFC
Digitale menuborden, altijd actueel en relevant
In meer dan 100 restaurants in Nederland en België toont KFC het uitgebreide menu en de aanbiedingen via digitale menuborden. Tevens ‘CREW TV’ in de backoffice voor de interne communicatie tussen hoofdkantoor en haar lokale KFC personeel.
ATG
Een interactief gaming concept voorzien van live data
ZetaDisplay integreerde de interface van ATG Sports met een software back-end naar 6 verschillende leveranciers die live data aanbieden. Daarmee introduceerde ATG een volledig nieuwe gebruikerservaring die leidt tot een verhoogde verkoop.
BALR.
Fullscreen video, interactiviteit én actueel bezoekersaantallen voor maximale winkelbeleving
Een winkelconcept met etalageschermen, kassaschermen en touchscreens met daarnaast een koppeling aan het “klantenbalie” systeem van BALR.. Deze koppeling zorgt ervoor dat in de etalages automatisch wordt weergegeven hoeveel mensen er in de winkel zijn en hoeveel er nog naar binnen mogen. En natuurlijk alles in de BALR. huisstijl.
PATHÉ
Naast beleving presenteert Pathé het actueel filmaanbod en beschikbaar aantal stoelen
Er werd een onvergetelijke wow-ervaring voor de bioscoopgasten gecreëerd. Bij de ingang werd voor het eerst in de geschiedenis van Pathé een enorme videowall van maar liefst 12 schermen van zeer hoge resolutie en helderheid geïnstalleerd om de vele bezoekers te verwelkomen.
JAGUAR AND LAND ROVER
Een uniek Digital Signage concept op zee
De Nederlandse autodealer Kimman wilde zijn klanten enthousiasmeren en betrekken zodra ze door de showroomdeuren liepen. ZetaDisplay ontwierp en leverde een Digital Signage oplossing met schermen uit het LG display portfolio om Kimman’s customer experience journey te transformeren.
DNB Hudson Yards
Verschillende zones met verschillende locatiespecifieke content
ZetaDisplay leverde een dynamische content oplossing voor een indrukwekkende aankomst in het nieuwe state-of-the-art regionale hoofdkantoor van DNB in Noord-Amerika.DNB definieert een nieuw genre van bankervaring en ziet zichzelf als een ‘tech-bedrijf met een banklicentie’.
Erasmus Medisch Centrum
Schermen centraal en op verschillende poli’s om patiënten zo goed mogelijk te informeren
De inzet van narrowcasting heeft een positieve invloed op de wachttijdbeleving en patiëntenervaring. Onze gebruiksvriendelijke webportal maakt het mogelijk om in te spelen op de actualiteit van de dag.
HESBURGER
Schermen binnen en buiten om klanten te informeren over het menu en lopende acties
ZetaDisplay heeft displays geleverd voor menu- en campagnezones, de productie van content en een beheersysteem dat het grootste deel van de in-store communicatiebehoeften van Hesburger dekt.
HURTIGRUTEN
Een uniek Digital Signage concept op zee
ZetaDisplay heeft voor Hurtigruten vijf van de meest prestigieuze cruiseschepen uitgerust met de nieuwste Digital Signage concepten.
KPN corporate communicatie
Digital Signage speelt een belangrijke rol voor de interne communicatie binnen KPN
KPN gelooft heilig in het gebruik van schermen als digitaal communicatiemiddel. Door schermen te plaatsen waar mensen elkaar ontmoeten, heeft dat KPN geholpen om de aandacht van hun medewerkers te vestigen op belangrijke content.
KPN Retail
Kijken wordt beleven, want KPN biedt de maximale customer experience
In de concurrende retailomgeving is de KPN winkel getransformeerd naar een hitech innovatie store waarin beleving en interactie centraal staan.
Laattapiste
Laattapiste is een familiebedrijf in badkamers en vloeren met acht winkels in heel Finland. Het productassortiment van Laattapiste omvat bijna 30.000 producten, waarvan de afbeeldingen en gegevens zijn opgeslagen in een gecentraliseerd Product Information Management (PIM) systeem.
Luxaflex
Bouwend op de ervaring van ZetaDisplay in andere contexten en gebaseerd op een aantal uitgangspunten ontwikkelde ZetaDisplay samen met Luxaflex een shop concept dat de dealers echt helpt in hun verkoopgesprek.
MAASSTAD ZIEKENHUIS
Schermen centraal en decentraal met polispecifieke informatie en een calamiteitenfunctie
Maasstad Ziekenhuis was op zoek naar een digitaal communicatiesysteem. Beheersbaarheid en schaalbaarheid stonden daarbij voorop. Daarnaast was het belangrijk om vanuit één centrale plek de content te kunnen versturen naar alle schermen.
Mazda
Merkbeleving stimuleren met Digital Signage
De aanschaf van een auto doe je niet zomaar, deze heb je waarschijnlijk een aantal keer voorbij zien komen in een reclame of op internet. De beleving en branding van het merk wil je terug laten komen tijdens het bezoek aan de showroom. Digital signage zorgt voor een effectieve en directe communicatie met de doelgroep.
Medisch Centrum Leeuwarden
Schermen centraal, op afdelingen en aan het bed
Met schermen in centrale ruimtes, op poliklinieken en zelfs op de verpleegafdelingen aan het bed, heeft MCL nu de mogelijkheid de patiënt te voorzien van de juiste informatie en kan zij maximale dienstverlening bieden.
Mercedes-Benz
Een oplossing in de showrooms met 13 strategisch gekozen zones
Mercedes-Benz begon in 2013 te investeren in Digital Signage op hun Scandinavische markten. Sindsdien laat het bedrijf digitale communicatie de klantervaring in de showrooms verbeteren.
PINK FISH
Menuborden en schermen geïntegreerd in een compleet communicatieconcept
Om de reis van de klant naadloos te laten verlopen, is elk systeem geïntegreerd in de Digital Signage. Wanneer een klant online, via de app of in de winkel een maaltijd bestelt, verschijnt zijn naam op de displays in het restaurant wanneer de maaltijd klaar is.
RAI Amsterdam
Efficiëntere bewegwijzering op 700 schermen en advertentieomzet zorgen voor een ROI van 3,5 jaar
Een baanbrekende oplossing in een wereld vol dynamiek. RAI Amsterdam beschikt nu over een tool die navigeren eenvoudig maakt. Beheersbaar en toch uniek voor ieder event.
Rijnstate Ziekenhuis
Communicatie naar patiënten en bezoekers in de vorm van afdelingsinformatie en bewegwijzering
Al jarenlang heeft Rijnstate ervaring met het medium digital signage. In 2010 kregen wij de opdracht om het systeem te revitaliseren. Wij hebben een state of art communicatieoplossing gerealiseerd, die meer biedt dan alleen wachtverzachting van vroeger.
Volvo Cars Finland
ZetaDisplay werkt sinds 2016 samen met Volvo Cars Finland aan een missie om de communicatie van haar volledige dealernetwerk te digitaliseren. Volvo heeft een netwerk van meer dan 30 dealers in Finland en het is altijd een uitdaging geweest om het gedrukte marketingmateriaal up-to-date te houden.
Tele2
Door gebruik te maken van ZetaDisplay oplossingen is Tele2 in staat geweest om de customer journey te creëren
De Europese telecomaanbieder Tele2 wilde zijn instore ervaring voor klanten een nieuw leven inblazen. ZetaDisplay ontwierp en leverde een vernieuwde Digital Signage oplossing voor het nieuwe concept store in Täby, Stockholm.
THE GREENERY
Interne communicatie middels diverse schermen
Met behulp van digital signage interne link naar digital signage pagina krijgen de medewerkers de interne communicatie berichten gepresenteerd op de schermen. De digital signage is volledig vormgegeven en geïntegreerd in de huisstijl van The Greenery.
XXL Sports
XXL Sports is qua omzet de grootste en snelst groeiende sport detailhandelaar in Scandinavië. ZetaDisplay ontwierp en leverde een meeslepende Digital Signage oplossing met een transparante LED display, om zo een opvallende en dynamische wayfinding oplossing te bieden en het aantal bezoekers op de tweede verdieping te verhogen.