; ; Skip to main content Skip to search

BALR.

Introductie

BALR. is in 2013 opgericht door profvoetballers en is een luxe lifestyle merk. Het bedrijf is erin geslaagd om een internationaal luxe lifestyle merk op te bouwen dat bekend staat om zijn high-end mode, reisproducten en accessoires voor mannen en vrouwen. Het in Nederland gevestigde merk heeft een compleet assortiment van hoogwaardige items gecreëerd die inspireren om het leven van een BALR [spreek uit als “baller”] te leven.

Ze hebben meerdere prachtige winkels in Nederland, Duitsland, Spanje, Italië en Dubai. BALR. is in 2013 opgericht door Demy de Zeeuw, Juul Manders en Ralph de Geus en is de belichaming van een modern lifestyle merk. Aspirationeel, doelgericht en in-sync met zijn jonge en ambitieuze publiek, brengt het bedrijf de luxe levensstijl van buitengewone atleten binnen handbereik van iedereen die hard werkt om de droom te leven.

De uitdaging

In verband met de wereldwijde pandemie, bekend als het coronavirus, moest bijna elke onderneming en industrie haar veiligheidsmaatregelen heroverwegen om haar klanten en werknemers te behoeden voor schade.

BALR. benaderde ons om met hen mee te denken hoe zij hun coronavirus veiligheidsmaatregelen duidelijk konden communiceren met hun bezoekers. BALR. maakt al gebruik van de ZetaDisplay oplossing voor Digital Signage en heeft narrowcasting displays geplaatst in de winkel op Hoog Catharijne winkelcentrum in Utrecht, Nederland, en in de etalages van de winkel. Het uitdagende deel was om iedereen veilig te houden.

Oplossing

Wij hebben aangeboden om onze ZetaDisplay software te koppelen aan hun “klantenbalie” systeem. Deze koppeling zorgt ervoor dat op de etalages automatisch wordt weergegeven hoeveel mensen er in de winkel zijn en hoeveel mensen er nog naar binnen mogen of dat je nog moet wachten. En natuurlijk alles in de BALR. huisstijl.

Voordelen

De feedback van BALR. was zeer positief, we zaten precies op schema. Voorbijgangers die niet binnenkomen, stoppen toch om naar het scherm te kijken, wat betekent dat we allebei met succes de twee grootste pijnpunten voor winkeliers hebben aangepakt, namelijk bezoekersaantallen en conversie. Onze oplossing met veiligheidsmaatregelen is nog nieuw en wij zien het verdere marktpotentieel in winkelcentra en winkelstraten met een hoge marktwaarde. De reactie van de consument is zeer positief en nuttig geweest. Onze oplossing biedt duidelijke en actuele informatie aan de bezoeker in lijn met de coronavirus maatregelen. Digital Signage op een intelligente manier opgelost is een win-win situatie voor iedereen: winkelpersoneel kan zich richten op klantenservice en de consument voelt zich veilig en kan zijn weg in de winkel vervolgen.