; ; Skip to main content Skip to search

gauddi logo

Gauddi gaat nu verder als ZetaDisplay! Lees hier meer.

De voordelen van Digital signage

In de retail verhoogt digital signage de omzet en de bezoekersaantallen, verbetert het je imago en zorgt het voor een waanzinnige customer experience. Met gerichte aanbiedingen, call-to-actions, touch applicaties, geur en muziek om aankoopbeslissingen te vergemakkelijken en om te inspireren.

In de wachtkamer van een ziekenhuis worden patiënten optimaal geïnformeerd over de wachttijd en werkt de mix van specifieke informatie over de polikliniek en infotainment als een welkome wachtverzachter.

Of je je nu richt op fastfood of op hoogwaardige culinaire gerechten: je wilt mogelijkheden creëren, geen teleurstellingen. Met digital signage (ook wel narrowcasting) zorg je voor een accurate weergave van de keuken, op elk moment van de dag. Attendeer je gasten op aanbiedingen via digitale menuborden of entertain ze als voorafje op hun diner.

Op de werkvloer bied je als werkgever het juiste platform om de werknemer te voorzien van het laatste interne nieuws en statistieken, naast de mogelijkheid om vergaderzalen te boeken en eenvoudig collega’s te vinden binnen het kantoorgebouw.

Verbeteren van de merkbeleving

Aangezien we in een zeer visuele wereld leven, zou de digitale interface op het moment van de beslissing een verlenging van de bestaande merkcommunicatie moeten zijn – niet een “off-brand” negatieve verrassing.

Naadloze integratie

Digital Signage helpt je om het digitale ecosysteem uit te breiden tot een nieuw kanaal, direct beschikbaar en binnen handbereik. De gegevens die in de systemen worden verzameld, worden op de juiste plaats en op het juiste moment beschikbaar gesteld.

Campagne-engine

Je kunt Digital Signage gebruiken om aandacht te creëren, consumenten langer in uw winkels te houden en ze te converteren op het moment dat u een beslissing neemt.

Personalisatietool

Datagestuurde inzichten over de reis van de consument maken het mogelijk om op het juiste moment op maat gemaakte content te presenteren vanuit onze digital signage software. Het uitgangspunt voor een succesvolle inzet is het identificeren van de customer journey.

Verhoogt de gastvrijheid

Diverse functionaliteiten in combinatie met de juist informatie op de digitale schermen zorgen voor een warm welkom. Bovendien verleent het extra service en biedt ondersteuning bij verkoop van producten en diensten. Het geeft de werknemer tevens de mogelijkheid zich écht te focussen op de menselijke interactie met de klant.

Omnichannel experience

De fysieke winkel sluit naadloos aan bij de website en andere communicatiekanalen. Door daarnaast technische innovaties naar de winkel te brengen biedt je de klanten en bezoekers een memorabel bezoek. De klant zal je onthouden en herkennen.

Loyaliteitsprogramma’s

Door schermen in winkels en restaurants te verbinden met mobiele apps, kun je sturen op klantretentie. Je beloont de trouwe klant wanneer deze herhaaldelijke aankopen bij je doet. Een reden om terug te komen.

Relevante aandacht

Door het bundelen van branche-ervaringen met het CRM-systeem van de klant kan relevante content op het juiste moment en op de juiste plaats aan de eindgebruiker worden gepresenteerd.

Dit kun je bereiken met Digital Signage

In de retail verhoogt Digital Signage omzet en bezoekersaantallen, verbetert het je imago en zorgt het voor een waanzinnige experience. Met gerichte aanbiedingen, call-to-actions, touch applicaties, geur en muziek om aankoopbeslissingen te vergemakkelijken en om te inspireren. In een wachtkamer van de dokters, tandarts of ziekenhuizen worden mensen meegevoerd in de wachttijd en werkt de mix van specifieke polikliniek informatie en infotainment als een welkome wachtverzachter.

Een voordeel in een restaurant of counter is dat je het meest geschikte gerecht kunt voorschotelen met digitale menuborden en overzicht biedt per moment van de dag. Binnen de werkomgeving bied je als werkgever het juiste platform om de werknemer te voorzien van het laatste interne nieuws en statistieken, naast de mogelijkheid om vergaderzalen te boeken en eenvoudig collega’s te vinden binnen het kantoorgebouw. Door gebruik te maken van Digital Signage ben je in staat om aandacht te creëren (stopping power), relevante boodschappen over te brengen (holding power) en om het gedrag te beïnvloeden (closing power).

Nog meer voordelen

  • Bestaand materiaal hergebruiken in een nieuw communicatiekanaal.
  • Besparing door het stopzetten van kostbaar drukwerk, boekjes, posters en andere fysieke communicatiemiddelen.
  • Digitaal is flexibel, snel inzetbaar en bespaart tijd en geld.
  • Eenvoudige marketing voeren voor meerdere locaties in verschillende landen.
  • Gecombineerd contentmanagement voor verschillende stakeholders.
  • Meetbare ROM (Return On Message).
  • Snelle ROI (Return On Investment).
  • SAAS-aanbod in combinatie met technische integratie en onderhoud door ZetaDisplay zorgen voor flexibiliteit en schaalbaarheid.