Skip to main content Skip to search

Schermen kunnen voor veel doeleinden worden ingezet

Verbeteren van de merkbeleving

Aangezien we in een zeer visuele wereld leven, zou de digitale interface op het moment van de beslissing een verlenging van de bestaande merkcommunicatie moeten zijn – niet een “off-brand” negatieve verrassing.

Naadloze integratie

Digital Signage helpt je om het digitale ecosysteem uit te breiden tot een nieuw kanaal, direct beschikbaar en binnen handbereik. De gegevens die in de systemen worden verzameld, worden op de juiste plaats en op het juiste moment beschikbaar gesteld.

Campagne-engine

Je kunt Digital Signage gebruiken om aandacht te creëren, consumenten langer in uw winkels te houden en ze te converteren op het moment dat u een beslissing neemt.

Personalisatietool

Datagestuurde inzichten over de reis van de consument maken het mogelijk om op het juiste moment op maat gemaakte content te presenteren. Het uitgangspunt voor een succesvolle inzet is het identificeren van de customer journey.

Verhoogt de gastvrijheid

Diverse functionaliteiten in combinatie met de juist informatie op de schermen zorgen voor een warm welkom. Bovendien verleent het extra service en biedt ondersteuning bij verkoop van producten en diensten. Het geeft de werknemer tevens de mogelijkheid zich écht te focussen op de menselijke interactie met de klant.

Omnichannel experience

De fysieke winkel sluit naadloos aan bij de website en andere communicatiekanalen. Door daarnaast technische innovaties naar de winkel te brengen biedt je de klanten en bezoekers een memorabel bezoek. De klant zal je onthouden en herkennen.

Loyaliteitsprogramma’s

Door schermen in winkels en restaurants te verbinden met mobiele apps, kun je sturen op klantretentie. Je beloont de trouwe klant wanneer deze herhaaldelijke aankopen bij je doet. Een reden om terug te komen.

Relevante aandacht

By pooling industry experience with the customers’ CRM system, relevant content can be presented to the end consumer just at the right moment and place.

Door het bundelen van branche-ervaringen met het CRM-systeem van de klant kan relevante content op het juiste moment en op de juiste plaats aan de eindgebruiker worden gepresenteerd.