Skip to main content Skip to search

Digitale bewegwijzering: voor binnen en buiten

Digitale bewegwijzering werkt. Bij ZetaDisplay geloven we dat dat zo is voor elk bedrijf. Onze bewegwijzeringsborden kunnen namelijk zowel buiten als binnen worden ingezet. Het grote voordeel van digitaal is dat je de inhoud van de bewegwijzeringsborden makkelijk kunt veranderen. Hierdoor ben je flexibel in wat je laat zien op de Narrowcasting schermen en kun je de inhoud gedurende de dag of week laten variëren.

Voor bezoekers heeft dit het voordeel dat wat zij te zien krijgen ook aansluit op datgene waarvoor hij of zij die dag langskomt. Met digitale bewegwijzering kun je meer herkenning creëren voor een bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan een bedrijfsbezoek, waarbij het logo van het bezoekende bedrijf getoond wordt op de schermen.

Bewegwijzering voor binnen

Bewegwijzering binnen inzetten heeft een aantal doelen. Zo kun je digitale bewegwijzering gebruiken om bezoekers van een evenement zoals een beurs of congres naar de juiste lezing te leiden. Vinden er meerdere lezingen plaats in één zaal? Dan kun je eenvoudig de naam en tijd van de huidige lezing tonen of de planning weergeven. Wij van ZetaDisplay hebben veel ervaring met bewegwijzering voor bedrijven. Het grote voordeel van onze bewegwijzering is dat je met onze software de schermen volledig kunt personaliseren. Naast wayfinding specialiseren we ons ook in het inzetten van narrowcasting voor grote beurzen en andere evenementen.

Bewegwijzeringsborden bij bedrijven en in kantoren

Behalve op beurzen kan onze bewegwijzering ook in kantoren worden ingezet. In een groot kantoorpand kan bewegwijzering helpen om de weg naar bepaalde vergaderruimtes aan te geven. Daarnaast kan ook getoond worden welke vergadering er op dit moment plaatsvindt en of de ruimte de rest van de dag ook gereserveerd is.

Bewegwijzering buiten

Bewegwijzering buiten heeft ook genoeg voordelen. Dit kan bijvoorbeeld ingezet worden om op festivalterreinen de weg te wijzen aan bezoekers richting het juiste podium. Daarnaast is het een ideaal middel om in een winkelcentrum een interactieve kaart te tonen met alle winkels in dat winkelcentrum. In combinatie met jouw digitale buitenreclame kun je rondom jouw evenement nog meer bekendheid en herkenbaarheid creëren.

Ook hierbij is het voordeel van ZetaDisplay opnieuw dat we volledig kunnen customizen naar jouw specifieke wensen en eisen. Zo kun je de interactieve kaart bij een winkelcentrum bijvoorbeeld volledig naar eigen inzicht inrichten. Je bepaalt zelf hoeveel informatie je wilt tonen per winkel en kunt ook een routeplanner tonen met de snelste route naar een bepaalde winkel.

Bewegwijzering in winkels en retail

Met de juiste bewegwijzering kun je bezoekers de juiste boodschap op het juiste moment tonen. Zorg dat bezoekers zich welkom voelen en eenvoudig kunnen navigeren door jouw winkel of winkelcentra. Bewegwijzering in winkels heeft diverse voordelen:

  • Winkelbezoekers naar de juiste plek navigeren, zodat zij minder tijd in de winkel hoeven te besteden;
  • Niet alleen voor in winkels, maar volledige winkelcentra voorzien van digitale bewegwijzering;
  • Bezoekers verwelkomen met digitale naamborden;
  • Een beleving aan ieder bezoek meegeven door originele, aanpasbare content te tonen;
  • Zo kun je de interactieve kaart bij een winkelcentrum bijvoorbeeld volledig naar eigen inzicht inrichten.

Gebruik maken van bewegwijzeringsborden

Naast de hierboven genoemde voordelen van bewegwijzeringsborden is er nog een groot voordeel van schermen van ZetaDisplay. Dit geldt voor zowel bewegwijzeringsborden binnen als bewegwijzeringsborden buiten. We bieden namelijk een totaaloplossing voor al je Digital Signage en Narrowcasting vraagstukken. We kunnen zo de bewegwijzering voor een beurs, congres of festival volledig voor je uit handen nemen.

KLANTCASE: RAI AMSTERDAM

Efficiëntere bewegwijzering en advertentieomzet zorgen voor een ROI van 3,5 jaar. Een baanbrekende oplossing in een wereld vol dynamiek. RAI Amsterdam beschikt nu over een tool die navigeren eenvoudig maakt. Beheersbaar en toch uniek voor ieder event. In totaal zijn er bijna 800 schermen en twee gigantische LEDwalls geplaatst. Deze hebben in een jaar meer dan 650 unieke narrowcasting kanalen vertoond met een totaal bereik van 10 miljoen bezoekers per jaar.

KLANTCASE: ERASMUS MEDISCH CENTRUM

De inzet van narrowcasting heeft een positieve invloed op de wachttijdbeleving en patiëntenervaring. Het ziekenhuis heeft te maken met communicatie centraal vanuit het Erasmus MC zelf en daarnaast de verschillende poli’s die hun eigen informatie kwijt moeten kunnen op de schermen. Naast de bewegwijzering hebben de informatieborden in de zorg ook het voordeel de wachttijd te verzachten.

Probeer ZetaDisplay nu 30 dagen gratis

Nog niet helemaal overtuigd van wat ZetaDisplay kan betekenen voor jouw digitale bewegwijzering? We bieden je de mogelijkheid tot het aanvragen van een gratis demo. Je kunt dan 30 dagen lang gebruik maken van onze dienst. Zo merk je vanzelf dat onze digitale bewegwijzeringsborden je compleet ontzorgen.