Skip to main content Skip to search

EEN PREMIUM MERKERVARING

Digital Signage in de automotive branche

In de automotive sector draait alles om merkbeleving, klantinteractie en het optimaliseren van de klantreis. Digital Signage speelt hierin een sleutelrol door visuele ervaringen te bieden die zowel de showroom als het verkoopproces verbeteren.

De uitdagingen

In de automotive-sector is het essentieel om een premium merkervaring te creëren die de luxe en exclusiviteit van de voertuigen weerspiegelt. Dit begint bij het presenteren van actuele productinformatie en merkcontent op een aantrekkelijke en interactieve manier, zodat klanten direct worden meegenomen in de wereld van het merk. Een persoonlijke benadering speelt ook een belangrijke rol, bijvoorbeeld door klanten de mogelijkheid te geven voertuigen naar wens te configureren zonder het verkoopproces te verstoren.

Daarnaast is het cruciaal om klanten op de juiste momenten tijdens hun klantreis van informatie te voorzien, van de eerste interesse tot aan de aankoop en servicefase. Tot slot moet de showroomomgeving flexibel zijn, met een geïntegreerde communicatiestructuur die zowel klantgerichte content als interne updates in de showroom en werkplaats mogelijk maakt.

Onze slimme oplossingen

Op maat gemaakte Digital Signage-oplossingen voor het versterken van merkbeleving en het presenteren van productinformatie in showrooms.

Interactieve displays die klanten in staat stellen voertuigen te configureren en meer te leren over producten in real-time.

Flexibele software waarmee content centraal of lokaal kan worden beheerd, afgestemd op seizoensgebonden campagnes en locatiebehoeften.

Naadloze integratie van Digital Signage in de showroomervaring zonder het verkoopgesprek te verstoren.

Eenvoudige contentplanning en -beheer voor zowel managers als medewerkers, inclusief interne communicatie en ondersteuning voor verkoopteams.

“Onze showroom straalt nu dezelfde kwaliteit uit als onze auto’s. Wanneer klanten de verkoopkantoren bezoeken, worden ze begroet door prachtige schermen waarop de producten worden gepresenteerd. Deze ervaring wordt vervolgens voortgezet gedurende hun hele ervaring, met interactieve displays en de mogelijkheid om een auto te configureren op basis van hun individuele voorkeuren. Wij zijn erg tevreden met het resultaat, dat te danken is aan de fantastische samenwerking met de klant.”

Frank Steinlein, Manager Kimman, Jaguar Land Rover

Waarom ZetaDisplay?

Wij denken mee, van A – Z

Van probleemstelling en conceptontwikkeling tot het installeren van de hardware en software – wij zijn er om jouw Digital Signage project van begin tot eind moeiteloos uit te rollen. En om ervoor te zorgen dat jij je zorgeloos kunt focussen op andere dingen.

Top-notch, gebruiksvriendelijke software

Ons eigen Content Management Systeem (CMS) Engage werkt naadloos met onze schermen en zorgt ervoor dat je zo min mogelijk tijd kwijt bent aan het managen van jouw advertenties, menukaarten, bewegwijzering, etc

20+ jaar ervaring met Digital Signage

Wij lossen langer dan 20 jaar problemen op door middel van innovatieve, visuele technologieën en klant-gerichte creativiteit. Je vindt ons in acht Europese landen en de VS, met meer dan 120.000 actieve installaties in meer dan 50 landen.

Deze merken gingen je voor

JAGUAR LAND ROVER

Kimman verbetert klantbeleving met Digital Signage voor Jaguar Land Rover showrooms

Digital Signage Mazda

MAZDA

De showroomervaring van Mazda: versterk merkbeleving en klanttevredenheid met Digital Signage

digital signage in automotive bij Mercedes

MERCEDES-BENZ

Full-service digital signage die de Mercedes-Benz showroomervaring versterkt

Benieuwd naar wat Digital Signage voor jouw bedrijf kan betekenen?


Neem contact met ons op.