Brand Owners
Opvallen met je boodschap. Een mantra voor elke brand owner. In de detailhandel wordt van het concept van een shop in shop gebruik gemaakt wanneer een Brand Owner ruimte in de winkel van een andere detailhandelaar inricht om er zijn producten te verkopen.
Voordelen van Displays voor Brand owners
Met Digital signage bied je consumenten en bezoekers de mogelijkheid hen te informeren en inspireren, we hebben de voordelen van Digital Signage voor Brand Owners alvast opgesomd:
- Met Digital Signage creëer je een inspirerende winkelomgeving.
- Daarnaast kun je een omnichannel-ervaring realiseren, waarbij de fysieke winkel naadloos aansluit op jouw online uitingen.
- Zorg voor meer verkeer naar de winkel en enthousiasmeer bestaande bezoekers.
- Klanten langer in de winkel houden en een verhoogde conversie realiseren.
- Digital signage verbeterd, inspireert en versterk de merkbeleving en het merk.
- Narrowcasting schermen zorgen voor een verbeterde wachttijdbeleving.
Uitdagingen
Veranderend consumentengedrag waarbij verwachtingen hoger zijn dan voorheen. De meeste merken proberen de aandacht van consumenten te trekken, zowel offline als online. Een gevarieerde gebruikerservaring die zowel vertrouwen uitstraalt als de conversie verhoogt.
Vereisten
Het winkelconcept en bijbehorende content moeten intrigerend en in het oog springend zijn. Een stimulans op het moment waarop de beslissing genomen wordt.
Oplossingen
Intelligente implementaties als winkelhoge touchscreens en zelflerende wachtrijmanagementsystemen, waarbij aspecten als RFID, kinect, beacons, touch, elektronische prijskaartjes, geur en muziek worden ingezet om de consument een maximale beleving mee te kunnen geven.
Luxaflex
Om elke klant een perfecte raamoplossing en de best mogelijke winkelervaring te bieden, worden de Luxaflex® producten via een netwerk van showrooms verkocht. Spraakmakende productlijnen worden gecombineerd met continue doorontwikkeling van salestools in het dealerkanaal.