Hoeveel weten medewerkers over jouw bedrijf en welke feedback hebben klanten op de service? Om je succes te bepalen is het belangrijk om hier inzicht in te verkrijgen. Met interactieve digital signage zorg je ervoor dat medewerkers en klanten zich gehoord voelen en uiteindelijk zullen zij het succes van het bedrijf bepalen. Dus waar wacht je nog op?
Voordelen van touchscreen schermen met digital signage
1. Efficiëntie én klanttevredenheid verhogen
Lange wachtrijen, klanten die weglopen en hoge arbeidskosten. Allemaal aspecten die invloed hebben op de efficiëntie van bedrijven. De toevoeging van touchscreen digital signage helpt je om bestelprocessen te optimaliseren en waarde ten opzichte van klanten te verhogen. Dit geldt voor horecazaken met zelfbedieningsopties maar ook in andere branches. Digital signage helpt bij het vooropstellen van het gemak en de eenvoud ten opzichte van de klant.
2. Overal beschikbaar door touchscreen oplossingen
Uitingen versterken, een eenheid tussen offline en online kanalen creëren en overal beschikbaar zijn voor klanten. Met andere woorden, geef klanten direct toegang tot wat ze nodig hebben en waar hun behoefte ligt met digital signage. Dit geldt voor zowel interactieve displays met lokale gidsen tot infotainment en incheckmogelijkheden. Zo creëer je een omnichannel strategie en ervaren klanten gemak en flexibiliteit.
3. Presentatiescherm touchscreen
Presentaties zijn soms lastig om levendig te houden terwijl je creativiteit en interactie natuurlijk wil stimuleren. In dit geval kan een touchscreen presentatiescherm zowel PowerPointpresentaties weergeven als het gebruik voor een levendige brainstorm om de interactie en creativiteit naar boven te halen. Maar ook aantekeningen maken tijdens een presentatie of een mindmap ontwikkelen, het kan allemaal.
Touchscreen schermen bij De Volksbank
De Volksbank zat met de uitdaging om het ingrijpende veranderde werkproces te faciliteren. Geen vaste plekken en meer beweging in de organisatie zorgde voor vragen. Hoe kunnen boodschappen worden overgedragen en hoe kan feedback worden ontvangen? Touchscreen digital signage schermen waren een onderdeel in deze oplossing. Narrowcasting schermen om feedback te ontvangen en te zorgen dat zowel klanten als medewerkers zich gehoord voelden en bij kunnen dragen aan het succes.
Benieuwd wat Digital Signage voor jouw bedrijf kan betekenen?
Het gaat verder dan de aankoop van een Narrowcasting scherm, display of tv-toestel. ZetaDisplay verkoopt een visuele ervaring, de magie aan het scherm. Van de conceptontwikkeling tot de softwareontwikkeling, de installatie en het beheer. Er wordt een totaalconcept ontwikkeld, op maat gemaakt voor jou. De volledige installatie van de passende hardware wordt verzorgd. De schermen worden volledig afgestemd zodat de technische uitvoering past bij het doel van het bedrijf. Daarbij kan je zelf de contentactiviteit in de kanalen beheren. De service met behulp van controles en verdere ontwikkelingen wordt gemonitord door ZetaDisplay.