Zweden heeft een kaderovereenkomst ondertekend ter waarde van 8,5 miljoen SEK

ZetaDisplay in Zweden heeft een raamovereenkomst getekend voor de levering van Digital Signage aan een Zweedse retailketen met meer dan 200 winkels. ZetaDisplay schat het potentieel op ongeveer SEK 8,5 miljoen gedurende een periode van 5 jaar. De installaties zijn begonnen.

“De investering in Zweden met een kantoor in Stockholm geeft resultaten. De afgelopen maanden hebben we in totaal 3 raamovereenkomsten in Zweden gecommuniceerd. Samen zijn deze 3 overeenkomsten goed voor een potentieel van SEK 37,5 miljoen gedurende de contractperiodes. We zijn erg blij om te laten zien dat we de juiste dingen doen”, zegt Leif Liljebrunn, CEO ZetaDisplay.

ZetaDisplay is een toonaangevende leverancier van Digital Signage aan grote ketens in de detailhandel en de dienstensector. Het bedrijf heeft ongeveer 100 werknemers en verkoopkantoren in Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Estland en Nederland.

In geval van vragen, gelieve contact op te nemen met:

ZetaDisplay AB (publ)
CEO Leif Liljebrunn
Telefon: +46 70 845 80 52
E-mail: leif.liljebrunn@zetadisplay.com

De informatie in dit persbericht is het type informatie dat ZetaDisplay verplicht is te publiceren volgens de Market Abuse Regulation. De informatie werd gepubliceerd door Leif Liljebrunn op 22 september 2017 om 11.00 uur.

Over ZetaDisplay

ZetaDisplay is een toonaangevende leverancier van Digital Signage aan grote ketens in de detailhandel en de dienstensector van de Europese markt. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zweden en er zijn verkoopkantoren in Denemarken, Noorwegen, Finland, Estland en Nederland. Sinds april 2011 worden de aandelen van het bedrijf verhandeld op NASDAQ OMX First North Premier, onder de afkorting ZETA. De Certified Adviser is Erik Penser Bank.

Over Digital Signage en multi-channel communicatie

ZetaDisplay definieert Digital Signage als een systeem voor reclame, profilering en winkelcommunicatie, dat audio, beelden en film met betrekking tot winkels en informatie doorstuurt in de openbare omgeving. Een Zweedse naam voor Digital Signage vertaalt zich als digitale winkelcommunicatie. Oplossingen op basis van digitale displays vormen een groot deel van de markt, maar de ontwikkeling gaat in de richting van het gebruik van meer digitale kanalen om aanbiedingen van klanten en andere informatie te communiceren.Het gaat om oplossingen die zijn geïntegreerd in sociale media en websites, en apps voor slimme mobiele telefoons en tablets die interactie met klanten creëren. Er wordt ook gewerkt aan de integratie van oplossingen met de kassa’s van detailhandelaren voor automatische prijsupdates en het automatisch wisselen van aanbiedingen op de digitale displays.