; ; Skip to main content Skip to search

Supermarkten en voedingsmiddelen

De winkelbeleving vergroten door Digital Signage toe te passen in een supermarkt omgeving. Door middel van innovatieve technologieën kun je klanten inspireren, tot actie aanzetten en binden. Zowel buiten de supermarkt als binnen. Dat kan door de display schermen in te zetten als menubord, maar ook digitale bewegwijzering en informatieschermen voor personeel aan te bieden. Door touchscreens te plaatsen kun je interactie met klanten realiseren en daarmee de interactie verder verhogen.

Digital Signage in de voedingsmiddelenindustrie

  • Content op het juiste moment en in de juiste vorm laten zien aan klanten.
  • Duidelijke bewegwijzering combineren met andere vormen van communicatie.
  • Actueel aanbod tonen, net als de promoties voor dat specifieke moment.
  • Interactie met klanten stimuleren.
  • Communiceren op een moderne en aantrekkelijke manier.

Uitdagingen ZetaDisplay

Uitdagingen

Zoveel mogelijk mensen inspireren en van de juiste informatie te voorzien in een snel veranderende en drukke omgeving.

Vereisten van ZetaDisplay

Vereisten

Technische betrouwbaarheid en flexibiliteit. De snelheid waarmee je een uitzending aan kunt updaten, inschakelen en pauzeren.

Oplossingen van ZetaDisplay

Oplossingen

Een concept toegespitst op een dynamische branche. Diverse schermen op belangrijke momenten in het aankoopproces toevoegen. Daarbij ook medewerkers van de juiste informatie voorzien.

Bekijk wat wij voor je kunnen betekenen

KESKO

De grote Finse retailer Kesko is al jaren een voorloper op het gebied van digitale diensten voor consumenten van supermarkten. Wij hebben in 2011 als eerste haar Digital Signage installaties aan Kesko winkels geleverd. Online winkelen is in opkomst en de behoefte aan omnichannel-operaties die prijssynchronisatie tussen de fysieke winkels en online mogelijk maken, neemt snel toe.