Kansspelen en loterijen
Nu de onlinespelindustrie zich in snel tempo uitbreidt, zijn de traditionele winkelketens voor kansspelen bezig hun aanbod te verbeteren. De ervaring van de consument moet gelijkwaardig zijn met de online aangeboden diensten. Digital Signage integreert perfect live gegevens met de technische infrastructuur van de klant om een aantrekkelijke interface aan de consument te presenteren. Dankzij deze digitale oplossing kan het winkelpersoneel zich concentreren op aanvullende diensten, zoals het begeleiden van de consument naar de juiste beslissing.
Verbetering van de ervaring voor de kansspel- en loterij-industrie
- Wekt spanning op en verbetert de ervaring voor de gebruikers.
- Maakt naadloze integratie van live gegevens mogelijk.
- Promoot diensten en producten om de verkoop te verhogen.
- Creëert een inspirerende omgeving.
- Ondersteunt merkopbouw.
Uitdagingen
Concurrentie van de snel groeiende online industrie.
Vereisten
De ervaring van de consument moet gelijkwaardig zijn aan de online aangeboden diensten.
Oplossingen
Zodat het winkelpersoneel zich kan richten op aanvullende diensten, zoals het begeleiden van de consument naar de juiste weddenschapsbeslissing.
ATG
ONTWIKKELING VAN EEN BETERE KLANTENERVARING IN DE WINKELS
Het Zweedse wedkantoor ATG heeft een grote revisie van hun retail aanbod gedaan. ZetaDisplay begeleidde de upgrade door het ontwerpen van ATG Sports – een nieuw productaanbod. We programmeerden de klantgerichte interface en zorgden voor een vlotte live data-integratie. Het project werd in recordtijd opgeleverd en heeft de marktpositie van de klant versterkt in een zeer concurrerend marktlandschap.