We hebben geweldig nieuws om het nieuwe jaar af te trappen … wij zijn Digital Signage Award FINALISTEN in niet één, niet twee maar VIER categorieën!
Deze zijn voor:
DNB – Corporate & Workplace Project
Fredrik & Louisa – Retail Project
Laattapiste – Retail Project
Fredrik & Louisa – Content & Creativity, creative execution – brand advertising and media
DNB
Voor DNB hebben we een dynamische content oplossing geleverd om een impactvolle aankomst te garanderen in het nieuw gelegen New Yorkse huis van DNB in de prestigieuze Hudson Yards, ook de thuisbasis van Facebook en Warner Media.
Digital Signage-displays zijn prominent aanwezig in de lobby met een LED-display en aangrenzend touchscreen die gasten gebruiken om zich bij aankomst te registreren.
Ze kunnen de controle nemen over het grote scherm met opties om langzame tv-inhoud van Norway Live weer te geven met realtime weergaven van iconische Scandinavische bezienswaardigheden, nieuws van 18 bronnen, weer- en verkeersupdates, een wereldkaart met zoomfunctionaliteit met live voorraadgegevens, tijdzones en wereldwijde locaties van DNB, en een wellness-feed met luchtkwaliteitsgegevens in het hele gebouw, inclusief CO2-niveaus.
Een gamification module stelt hen in staat om het kleine scherm te bedienen met integratie van AirConsole. De bediening schakelt dan over naar hun telefoon die ze gebruiken als controller, terwijl ze live gamen op het scherm.
Fredrik & Louisa
Voor Fredrik&Louisa leverden we een Digital Signage-oplossing voor de nieuwe flagshipstore in luxe warenhuis Steen&Strøm, Oslo, waardoor inkomstenstromen en betrokkenheid bij klanten op frisse en dynamische manieren konden worden gecreëerd.
De schoonheidssalon is de eerste plaats die gasten bezoeken bij het betreden van Steen & Strøm, dus het was absoluut noodzakelijk dat de display-oplossing de weelde van de winkelervaring vertegenwoordigde.
Fredrik&Louisa had een high-end oplossing nodig voor digitale reclame. De displays en hun plaatsing moesten van premium kwaliteit zijn om geschikt te zijn voor de prestigieuze merken die de advertentieruimte kopen om een nauwkeurige weerspiegeling van merklogo’s en kleuren te garanderen.
We integreerden displays in het meubilair, in rekken en aan het einde van gangpaden, om een luxe op maat gemaakte afwerking te leveren die de aandacht trekt. Dit omvat 10x Samsung stretch displays, 26x 49″ LG displays en 6x high brightness window displays. Dit stelt Fredrik &Louisa in staat om de inhoud onmiddellijk bij te werken voor afzonderlijke displays, in een bepaalde zone of voor een hele winkelovername, die de basis heeft gevormd van hun advertentietariefkaart.
Laattapiste
We hebben de badkamer- en vloerenretailer geholpen bij de overgang naar Digital Signage in zijn acht winkels in Finland, waardoor de behoefte aan gedrukt marketingmateriaal is geëlimineerd, personalisatie met dynamische inhoud is verbeterd en de efficiëntie is verhoogd door integratie met hun Product Information Management (PIM) -systeem. Met meer dan 30.000 producten om te presenteren, maakt deze digitale transformatie het mogelijk om een breder scala aan oplossingen weer te geven en nieuwe producten efficiënt te communiceren. Badkamersuites worden tentoongesteld door middel van 3D-modellering, waardoor de behoefte aan badkamers die eerder in winkels werden gebouwd, wordt verminderd, waardoor marketinguitgaven aanzienlijk worden bespaard.
We zullen later horen of we winnaars zijn tijdens de online ceremonie die plaatsvindt in februari, dus houd die vingers gekruist! 🤞