; ; Skip to main content Skip to search

Stadium

Introductie

De Zweedse sportmodezaak Stadium richt zich op het beschikbaar stellen van hun volledige assortiment in alle winkels, zonder het volledige assortiment daadwerkelijk overal in voorraad te hebben.

De uitdaging

Variaties in winkelformaten maakten het moeilijk om in alle winkels altijd het juiste product op voorraad te hebben.

Oplossing

Ons concept omvat touchscreens, scanners, heatmapping en een applicatie om het Stadium personeel de tools te geven die ze nodig hebben.

Voordelen

Met de heatmapping-interface kan Stadium de bewegingspatronen van consumenten in de winkels volgen. Dit biedt de mogelijkheid om de communicatie en de winkelinrichting te optimaliseren voor een bevredigend bezoek.

De bestel-in-store toepassing op touchscreens brengt het volledige productassortiment van Stadium naar zelfs de kleinste winkel. Op elk in-store touchscreen kan de consument een aankoop doen of controleren of een specifiek product beschikbaar is in winkels in de buurt. Met het hele assortiment binnen handbereik kan het winkelpersoneel zich concentreren op een soepel transactieproces.