CONTENT TONEN OP DIGITAL SIGNAGE DISPLAYS? JA!

Wil je opvallen met jouw content, dan moet je tegenwoordig écht van goeden huize komen. Je redt het niet meer met een dertien-in-een-dozijnreclame. Je moet innovatief zijn. Je boodschap afstemmen op jouw doel en publiek. En bovenal: je moet een medium kiezen dat aanslaat. Een communicatiemiddel dat aan deze eisen voldoet: Digital Signage displays. Deze schermen zijn innovatief, origineel én functioneel. We vertellen je hier graag meer over.

harrods case digital signage

Wat zijn Digital Signage displays precies?

Dat we met Digital Signage displays doelen op digitale beeldschermen, dat komt vast niet uit de lucht vallen. Maar wat je misschien niet weet: deze schermen zijn zodanig in te zetten, dat ze gedrag op een effectieve manier beïnvloeden.

Hoe dat zit? Digital Signage-schermen hebben ingebouwde Narrowcasting-software, een ingebouwde mediaspeler én soms zelfs een ingebouwde pc. Doordat je niet afhankelijk bent van een externe computer of mediaspeler, wijzig je de content op het scherm eenvoudig, snel en op ieder moment van de dag. Je stemt je boodschap dus altijd af op de behoefte die jouw publiek op dát moment heeft.

Redenen om voor een interactive signage display te kiezen

Zet je een Digital Signage display in, dan weet je dus zeker: je narrowcasting content is up-to-date. Je speelt in op wensen en behoeften en je kunt het gedrag van je publiek een bepaalde richting in sturen. Maar dat niet alleen. Er kleven nóg meer voordelen aan Narrowcasting displays:

  • Ze zijn vanaf iedere internetlocatie te bedienen. Onze professionele displays bestuur je via de cloud. Dus of je nu thuis bent, op kantoor of op vakantie in het buitenland: content wijzigen kan overal.
  • De besturing is gemakkelijk. Onze schermen zijn verbonden met een CMS die als ‘zeer gebruiksvriendelijk’ uit de bus komt.
  • Ze zijn kostenbesparend. De displays beschikken over een geïntegreerde mediaspeler. Deze hoef je er dus niet los bij te kopen en dat bespaart aanschafkosten.
  • Ze zijn onderhoudsarm. Doordat je geen externe mediaspeler hebt, komt er ook minder onderhoud bij kijken.
  • De content is loeischerp. ZetaDisplay werkt samen met toonaangevende leveranciers zoals Samsung en LG. De kwaliteit van het beeld is dan ook hoog, waardoor je professionaliteit uitstraalt.
  • Het is origineel. Het is een innovatieve manier van beeldschermcommunicatie. Dat maakt je onderscheidend.

Professionele displays inzetten: enkele voorbeelden

Waarvoor je zo’n interactive Signage display dan precies kunt inzetten? Nou, bijvoorbeeld voor onderstaande toepassingen:

1.  In een winkeletalage

Om mensen naar binnen te lokken.

Doordat je de content op het scherm eenvoudig en snel wijzigt, haak je in op actualiteiten en/of tijdstippen. Denk bijvoorbeeld aan het communiceren van een tijdelijke kortingsactie. Of aan het inspelen op feestdagen. En is je winkel gesloten, dan is dat bijvoorbeeld hét moment om op het etalage scherm te verwijzen naar je online webshop.

2. In fastfoodketens

Om de menukaart te tonen

Gebruik je hiervoor een Digital Signage display, dan kun je er bijvoorbeeld voor kiezen ’s ochtends andere voedingswaren in de spotlight te zetten dan ’s avonds. Of om een kortingsactie aan het licht te brengen. Je digitale menuborden zorgen voor een mooie display van het aanbod en kunnen de verkoop stimuleren.

digitale menuborden voor Hesburger

3. In de gezondheidszorg of in publieke ruimtes

Om mensen van relevante informatie te voorzien.

Je bezoekers op de hoogte houden van wachttijden, interessante nieuwtjes óf ze door middel van wayfinding navigeren van A naar B: daar is een Digital Signage het uitgelezen middel voor.

digital-signage-gezondheidszorg-healthcare

4. In kantoorpanden

Om medewerkers te informeren en betrokkenheid te vergroten.

Hang je een Digital Signage display in je kantoorpand, dan houd je de interne communicatie altijd up-to-date. Zo zijn alle medewerkers op de hoogte van de laatste nieuwtjes. Bijvoorbeeld dat er een nieuwe collega is gestart, er iemand jarig is, de omzetdoelstelling gehaald is óf dat er een leuk uitstapje op de agenda staat.

5. In het onderwijs

Om leerlingen en docenten te informeren.

Met Digital Signage in het onderwijs weet je precies wanneer een uit valt. Weet of er nieuwe roosters aankomen, ben je op de hoogte van de kerstviering op school? Via de audiovisuele middelen en software van Zetadisplay vertel je je leerlingen en docenten altijd wat er speelt op school.

Digital Signage-schermen gebruiken?

Denk je dat Digital Signage displays goed van pas komen in jouw bedrijf, winkel of kantoorpand? ZetaDisplay helpt je graag aan de benodigde hardware én software. Wij werken samen met leveranciers als Samsung en LG. En je weet dan ook zeker: de schermen zijn van hoge kwaliteit én gaan lang mee.