DOORONTWIKKELING SWEDISH MATCH

We zijn verheugd te kunnen aankondigen dat we onze geweldige samenwerking met Swedish Match zullen voortzetten om de Digital Signage-winkeldisplayoplossingen in het winkelnetwerk in Zweden te vernieuwen.
We werken al sinds 2015 samen met Swedish Match aan oplossingen voor digitale communicatie op het beslissingsmoment voor shop-in-shop oplossingen en flagship stores. Binnen onze nieuwe scope of work zullen we een nieuwe functionaliteit leveren met geavanceerde software-integraties op basis van ons eigen CMS-platform.
Swedish Match heeft twee verkoopomgevingen, kiosken in grotere winkels zoals 7-Eleven, waar de focus ligt op het trekken van de aandacht van de klant om de verkoop te verhogen, en hun vijf flagships experience stores in Zweden.

Digital signage netwerk in het hele land

Met een groot Digital Signage-netwerk in het hele land is het van cruciaal belang om de displays op afstand te kunnen bewaken en beheren, zodat het team van Swedish Match kan controleren of ze aan staan en kan zien welke content er wordt afgespeeld. Ze kunnen dan onmiddellijk updates uitvoeren om de afspeellijst te vernieuwen wanneer dat nodig is en wij kunnen indien nodig assistentie op afstand verlenen.

Per Mandorf, CEO van ZetaDisplay, legt uit:
“We zijn erg blij met het blijvende vertrouwen van Swedish Match. Dat we samen met Swedish Match een betekenisvolle ontmoeting met de consument kunnen faciliteren op het beslissingsmoment door de kracht van Digital Signage”.